goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Når vi blir sinte? Ja jeg hyler iallefall av sinne. Det er vel mer det at jeg blir grusomt oppgitt når noen klarer å holde et slikt lavmål i postingen på forumet. Godt jobbet! 5821582[/snapback] Fordi jeg har så mange skrive feil? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Du "antar" at det står fuck capitalism. Lmao. Det virker som om du ikke engang vet hva kapitalisme er? 5821326[/snapback] "Er ikke sikker, men velger å tro at det står fuck..." skrev jeg Hvorfor tror du egentlig at jeg ikke vet hva kapitalisme er? 5821555[/snapback] Ja, for det gjorde det jo mye bedre. Det er bare noe som sier meg at du ikke vet hva kapitalisme er, siden du ikke engang har klart å få avataren riktig. For din opplysning så er jeg ikke sur nå, jeg har det bare gøy jeg. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Moderator.. la denne tråden dø.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Du "antar" at det står fuck capitalism. Lmao. Det virker som om du ikke engang vet hva kapitalisme er? 5821326[/snapback] "Er ikke sikker, men velger å tro at det står fuck..." skrev jeg Hvorfor tror du egentlig at jeg ikke vet hva kapitalisme er? 5821555[/snapback] Ja, for det gjorde det jo mye bedre. Det er bare noe som sier meg at du ikke vet hva kapitalisme er, siden du ikke engang har klart å få avataren riktig. For din opplysning så er jeg ikke sur nå, jeg har det bare gøy jeg. 5821939[/snapback] Jeg fikk avataren tildel fra vil du bytte/få ny avatar-tråden. Det var ikke så viktig for meg hva den lille hvite flekken over capitalism var da jeg mente at budskapet kom klart frem... Desuten tror jeg enjoy var noe ironisk ladet Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Så det var bare noen ga avataren til deg for morro skyld, eller? Du tok avataren bare for å ha en avatar? Så evig bra. Endret 27. mars 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Såe. Du er imot kapitalisme? Jeg trodde du var en kapitalist, siden jeg liker Coca Cola, så når jeg ser logoen så ser jeg bare noe som er godt. Derfor så jeg det som en reklame for kapitalisme. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Såe. Du er imot kapitalisme? Jeg trodde du var en kapitalist, siden jeg liker Coca Cola, så når jeg ser logoen så ser jeg bare noe som er godt. Derfor så jeg det som en reklame for kapitalisme. 5822214[/snapback] Det er det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv.. Har du hørt om sarkasme? 14-åringer burde ikke få lov til å poste i PRS Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Så det var bare noen ga avataren til deg for morro skyld, eller? Du tok avataren bare for å ha en avatar? Så evig bra. 5822209[/snapback] Tro hva du vil jeg tror nå enjoy er ironisk ladet.. Men ser så definitivt humoren i dette EDIT: sjekk ut The_Fire's nye avatar Endret 27. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg synes ihvertfall den avataren var lite gjennomtenkt. Evt. så velger jeg å tro det. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Så det var bare noen ga avataren til deg for morro skyld, eller? Du tok avataren bare for å ha en avatar? Så evig bra. 5822209[/snapback] Tro hva du vil jeg tror nå enjoy er ironisk ladet.. Men ser så definitivt humoren i dette EDIT: sjekk ut The_Fire's nye avatar 5822480[/snapback] Hva i herrens navn har The_Fire med dette å gjøre? Og det at du har ett bilde i avataren din der det står Capitalism, med et lite ord foran du rett og slett ikke vet hva er, det er tragisk! "Jeg har ett forhold til kapitalismen, men jeg er ikke helt sikker. Jeg tror det er fuck." Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Så det var bare noen ga avataren til deg for morro skyld, eller? Du tok avataren bare for å ha en avatar? Så evig bra. 5822209[/snapback] Tro hva du vil jeg tror nå enjoy er ironisk ladet.. Men ser så definitivt humoren i dette EDIT: sjekk ut The_Fire's nye avatar 5822480[/snapback] Må vel bare poste her da Men avataren din er rød. Tror det kunne blitt gjort mer ironisk. Skal se om jeg kan Photoshop-e den for deg Sorry for off-topic. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Så det var bare noen ga avataren til deg for morro skyld, eller? Du tok avataren bare for å ha en avatar? Så evig bra. 5822209[/snapback] Tro hva du vil jeg tror nå enjoy er ironisk ladet.. Men ser så definitivt humoren i dette EDIT: sjekk ut The_Fire's nye avatar 5822480[/snapback] Hva i herrens navn har The_Fire med dette å gjøre? Og det at du har ett bilde i avataren din der det står Capitalism, med et lite ord foran du rett og slett ikke vet hva er, det er tragisk! "Jeg har ett forhold til kapitalismen, men jeg er ikke helt sikker. Jeg tror det er fuck." 5822686[/snapback] Å herregud da, ro deg ned. Alt han har gjort er å lese feil noe med liten skrift... Skjønner at du ikke lar sjansen gå ifra deg når du ser en sosialist dumme seg litt ut, men for gud skyld da, ikke gjenta det samme mølet side etter side. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Herregud. Trådstarter har fått svar på sitt spørsmål, tråd stenges. I tillegg er det ekstra gøy å se at folk jeg har bedt holde seg seriøse før i kveld fortsetter i like elendig stil videre i denne tråden. Idioti har ingenting hjemme på PRS å gjøre. Skjerpings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg