alskfjas Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 du kan jo hverken engelsk eller norsk! 5819873[/snapback] Ja du er jo stormende intligent :!: 5820039[/snapback] Bra comeback. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 du kan jo hverken engelsk eller norsk! 5819873[/snapback] Ja du er jo stormende intligent :!: 5820039[/snapback] Bra comeback. 5820358[/snapback] De elsker meg^^ Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 MrSifter: De store mål Attac har satt seg, dreier seg om: • å gjenerobre områdene som er gått tapt for demokratiet til fordel for finanskapitalen, • å motsette seg alle nye angrep på statenes suverenitet under påskudd å sikre "retten" til investorene og andre kommersielle interesser, • og å skape, på verdensbasis, en mer demokratisk økonomi. «Demokratisk» kontroll over økonomien har et navn: kommunisme. 5820299[/snapback] Med fare for å virke litt hoven vil jeg påstå at du ikke vet hva kommunisme er samtidig som du feiltolker Attacs mål. Attac ønsker "å gjenerobre områdene som er gått tapt for demokratiet til fordel for finanskapitalen" samt "å skape, på verdensbasis, en mer demokratisk økonomi" Attac sier ingenting om demokratisk styring over økonomien, men å ta tilbake områder som var demokratisk styrt før men som ikke er det nå. Det snakkes da om privatiserte selskaper og reguleringsmetoder som staten ikke har lengre idag. Samt ønsker Attac å skape en mer demokratisk økonomi, ikke en demokratisk økonomi mao. Men en økonomi som i større grad er demokratisk styrt. Dette kalles sosialdemokratisk eller reformistisk politikk. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Var den rettet mot meg eller de som retter på meg 5820355[/snapback] Hmm.. freds organisasjon, intligent, peapol, dems. Det er vel ikke akkurat et godt norsk språk? Jeg ønsker ikke å virke irettesettende, og om du har problemer med engelsk eller norsk, kan du eventuelt skrive det i signaturen din. Alle gjør feil, men prøv å se nøye hva du skriver. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 lol! Her har vi HW slik jeg husker det^^ Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jaha, hvordan øsnker du at det skal være? En plass der hver og en skal kunne skrive så slurvete han/hun ønsker? Da ender vi opp med ett forum der alle skriver sms-språk, dialekt og sosiolekt samt slang. I tillegg har man jo usaklige endinger i stedet for "." som for eksempel ^^. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jaha, hvordan øsnker du at det skal være? En plass der hver og en skal kunne skrive så slurvete han/hun ønsker? Da ender vi opp med ett forum der alle skriver sms-språk, dialekt og sosiolekt samt slang. I tillegg har man jo usaklige endinger i stedet for "." som for eksempel ^^. 5820656[/snapback] Nå sku ru ha hørt ræ sjæl :!: Burde jeg bytte emnetittel til "den store attac debatten" eller no Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg leser godt hva jeg har skrevet, og forstår det godt, noe jeg tror alle andre norsktalende her inne også gjør. Du kan gjerne debattere Attac, men da foreslår jeg at du legger deg til et forbedret språk først. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bare litt off-topic, hva står det over Capitalism på avataren din goliatmo. Enjoy? Crush? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Er ikke sikker, men velger å tro at det står fuck... Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det står «Enjoy Capitalism». Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 huff, får vel redigere det... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Seriøst. Jeg får latterkrampe. Er det mulig? :!: Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Seriøst. Jeg får latterkrampe. Er det mulig? :!: 5821172[/snapback] hm? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Du "velger å tro" at det står fuck capitalism. Lmao. Det virker som om du ikke engang vet hva kapitalisme er? Endret 27. mars 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Rapportert. Utvikler seg til kun flaming av trådstarter. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Bra Goliatmo, du går rett inn som en typisk forumbruker. Også er du jo hele 15 år gammel! Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Du "antar" at det står fuck capitalism. Lmao. Det virker som om du ikke engang vet hva kapitalisme er? 5821326[/snapback] "Er ikke sikker, men velger å tro at det står fuck..." skrev jeg Hvorfor tror du egentlig at jeg ikke vet hva kapitalisme er? tørrfisk: Storkoser meg, de er så søte når de blir sinte^^ Men takk for omtanken Endret 27. mars 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Når vi blir sinte? Ja jeg hyler iallefall av sinne. Det er vel mer det at jeg blir grusomt oppgitt når noen klarer å holde et slikt lavmål i postingen på forumet. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg