tZar Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Respektabel samling Melfacion! Veldig bra Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Herregud, bare jeg tenker på verdiene og gleden man får av dette så blir jeg helt sjokkert, her er det nok mange som har en god del timer spill og kose seg med Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har akkurat begynt å samle på konsoller nå ettersom jeg fant ut at jeg hadde en del Nintendokonsoller. Først og fremst vil jeg fullføre Nintendosamlingen (siden jeg er Nintendofan), og da skal jeg fyre løs på Sega og Atari. De jeg har nå: NES (ødelagt pin connector, tror jeg, men har bestilit ny) SNES (henter i morgen kl. 2 ) N64 NGC Game Boy Color Game Boy Advance Game Boy Advance SP NDSLite NWii Jeg har også: PS2 PSP Har planer om å anskaffe meg en Virtual Boy i sommer, og skal få meg de resterende Game Boy o.l. håndholdte senere. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har: Super Nintendo Gamecube Gameboy Advance Sp Playstation 1 Playstation 2 Playstation 3 Psp Først gikk det i Nintendo, men nå har jeg gått over til å bli Sony Fan Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) My collection: NES SNES N64 GC Wii PS PS2 360 Håndholdte: GB GBC GBA DSLite Har ikke noen Sega maskiner, det hadde fettern min Endret 30. mars 2008 av Red_Sun Lenke til kommentar
Kajo2k Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har: C64 NES N64 PS2 PS3 Wii PSP DS Kabelen fra Commodore 64'n til tv og kontroller port 2, som kreves i de fleste av spillene jeg har er gåen. NES'en er litt sliten, men funker. Samme med PS2'en. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Da har jeg fått byttet pin connector på NES-en, og nå funker den perfekt. Har også fått SNES-en nå, funker perfekt og kjekt spill. Ser på noen Sega Mega Drives nå, og når jeg får svar på pris o.l. og den ikker er for drøy kjøper jeg meg det og snart. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Av gammelt er det smått NES Vanlig Gameboy Står bedre til med denne generasjonen hvor jeg har alle.. inkludert ds og psp... Siklet på en Dreamcast lenge, men jeg fant ut at jeg sannsynligvis får det mest moro med en N64.. Så, nå står den på postkontoret og venter på meg! Hentes imorgen! Blir muligens kjøp av DC etterhvert også, vi får se... Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Genial tråd. Har vært borti en del av disse maskinene. Merkelig nok så tror jeg ikke at noen konsoller har greid å gi meg like mye spilleglede som nintendo 64. Var ikke så gammel, spiller sikkert en rolle. Men synes at spill var bedre før, på en måte. Sega megaen jeg hadde var og morsom, pen maskin. Mye finere enn super nintendo. =) Stå på!! Endret 31. mars 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Jeg har ikke så mye men kan si dem jeg har Playstation 3: Har bare 4 spill til den, men 2 av dem spillene rettferdiggjøre kjøpet av PS3 og det er Uncharted Drakes Fortune og Ratchet And Clank. Men en stilren maskin å ha i samlingen sin. Den ser best ut av dem jeg har! Xbox 360: Syke bra spill som gjorde jeg skulle ha meg en 360. Gears of War, Mass Effect, Bioshock, Lost Odyssey, Bioshock, Halo 3 og The Elder Scrolls IV Oblivion, da er det selvsagt kjøp når skal ha en konsoll som 360 Nintendo Wii: Bare å nevne Super Mario Galaxy gjør att Wiien er verdt en Wii synes jeg Men den har jo og RE4 Wii Edition, Metroid Prime 3 som gjorde att jeg måtte ha meg en Nintendo Wii i samlingen min . Har alltid likt Nintendo og da er Nintendo Wii ett selvsikker kjøp Playstation 2: Har bare noen fåe spill, med storspillene til PS2 er jo God Of War og God Of War 2, bare dem to er verdt PS2 alene! Nintendo 64: Herlig maskin med Goldeneye, Donkey Kong 64, Banjo Kazooie og Diddy Kong Racing. Gameboy Color: Har bare Pokemon Silver der, men jeg ble faen sur når saven sletta seg selv, hadde 250 pokemons av 251 Gameboy Advance SP: Har bare Golden Sun The Lost Age da jeg har solgt resten av spillene jeg hadde til denne maskinen. Og har vel noen spill for hver smak på dem konsoller og håndholdte. Har hatt: Xbox GameCube Nintendo DS Nintendo DS Lite PSP Gameboy Advance Nintendo Atari Super Nintendo Endret 31. mars 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Der var tråden jeg egentlig lette etter, ja Poster bildet mitt her også, siden det er her det egentlig hører hjemme: For beskrivelse av innholdet, se http://retro.hybelen.net Glemte å få med en variant av SMD II på bildet, men ellers er det nok det jeg har av SMD utstyr i eske. (har noen genesis + utstyr i eske også, men er PAL SMD som jeg egentlig samler på ) Lenke til kommentar
webma Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 har hatt det meste av maskiner, men som mange andre så har jeg solgt unna for å kjøpe nye maskiner angrer bittert nå. har pr nå: Nintendo 8 bits Nintendo 64 Ps1 Amiga 500 3 stk c64 med diskettstasjon , printer etc Sega Megadrive Gameboy Og ellers: Xbox 360 Wii psp Ds lite Skal ha meg Ps3 men venter enda på noen titler som frister... Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Nes Snes Ps1 psone ps2 n64 xbox360 ps3 gameboy gameboy pocket, gameboy color gba ds psp gammal arcade maskin som eg må fikse litt på med: wild guns elns, skyte på bobble spill og eit eller anna fighter spill som eg ikkje hugsar navnet på :S Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Har vært en tur hos en kompis med firmabilen i dag, og kom hjem med bilen full: - Gamecube Demo-monter med to utslitte fjernkontroller + Monitor - 2 stk N-gage demo-monter (som sannsynligvis ikke blir permanent inventar her om en viss storsamler i mitt nærområde med førsterett har sitt å si...) - Sonic X vol. 1-3 (DVD) - SEGA Mega Drive Collection (forseglet) (PS2) - SEGA Superstars (forseglet) (PS2) - Sonic Heroes (forseglet) (PS2) - Sonic Gems Collection (forseglet) (PS2) - Spore Creature Creator (Forseglet) (PC) - NFL Street 2 (cib) (XBOX) - Scrapland (cib) (XBOX) - Stolen (cib) (XBOX) - Assasins creed promo-pappfigur (1m høy eller noe) - Devil may cry promo-box (til å henge fra taket e.l.) GC-stand N-GAGE stands Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) NES GBC GBA (x2) GBA SP NDS Lite PSP Fat PSP Slim PS1 PS2 Xbox 360 Wii Endret 3. juli 2008 av LasVeggis Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mine konsoller listet etter når jeg skaffet/fikk dem: - Atari 2600 - Commandore 64 - Comandore Amiga 500 - Nintendo Entertainment System (NES) - Super Nintendo Entertainment System (SNES) - PC m win 95 - Sega Megadrive - Sony Playstation 2 - Gamecube - PC med Win98 (tidligere PC m win95 men oppgradert nesten alt av hardware) - Xbox - Xbox 360 - Nintendo Wii - Ny Gamer PC - Nintendo DS - Sony Playstation 3 alle maskiner med hardware står pakka ned i orginal esker med untak av Gamer PC, 360, Wii og Ps3 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 - Commandore 64 *kremt* Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Er ikke av den eldste generasjonen, så har bare fått med meg NES og utover. Jeg har følgende: NES (~15 spill) Super Scope Super Zapper SNES (~20 spill) N64 (~40 spill) Gameboy, color, GBA og DS (Samlet 20-30 spill) Gamecube (~20 spill) Wii (~10 spill) Ps3 (~3 spill) Ps1 (~5 spill) Xbox (~10 spill) Xbox360 (~20 spill) Endret 9. juli 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg skal begynne og samle men har problemer med og finne billige/ok priser og steder de selger. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Dere som har spilt mye gamle spill, burde helt klart se reviewene til han her: http://www.youtube.com/user/jamesnintendonerd?ob=4 Geinalt og morsomt. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå