Bruker-104685 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Har hatt en del men selger dem etterhvert, gode penger å tjene Dem jeg har er: Xbox 360 Playstation 3 Nintendo Wii Playstation 2 Gameboy Color Gameboy Advance SP Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Der vant jeg meg en Gameboy med 5 spill for 173 ,- innklusiv frakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Gameboy pocket Gameboy color Gameboy advance Gameboy advance SP (solgt) Nintendo DS PSP Gamecube PC Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Noen som har peiling på hva man får for en orginal gameboy og en del spill i dag? Er det verdt noe for samlere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Vent 10 år, så er den værdt ganske mye mer enn i dag. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) Denne tråden er COOL! Blir nostalgisk av å se enkelte konsoller og spill her. Får lyst til å spille spill som Marble Madness og Flashback (det var sjokkerende bra på DEN tiden synes jeg!) igjen... Noen som vet hvilke(n) konsoll(er) som har de beste utgavene av disse spillene? Endret 23. juni 2007 av Cubus Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg tror Mega Drive versjonen av Flashback har litt glattere filmsnutter. Dessuten har fyren på seg hvit skjorte i motsetning til den røde han har på SNES (eventuelt omvendt, husker ikke...), uten at jeg aner hvorfor. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Jeg tror Mega Drive versjonen av Flashback har litt glattere filmsnutter. Dessuten har fyren på seg hvit skjorte i motsetning til den røde han har på SNES (eventuelt omvendt, husker ikke...), uten at jeg aner hvorfor. 8925924[/snapback] Jeg tror det hadde noe med at det skulle være samme farger som "filmsnuttene" - for at det skulle bli mer riktig... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Fikk tak i en SEGA DS-16 i våres, men byttet den bort mot en PS2 stand (sånn 2 meter høy stand med tv og fancy lys på toppen) for en måneds tid siden... angrer enda Ellers har jeg ikke sett at spørsmålet i en av de første postene om norske forum for oss konsollsamlere har blitt besvart. Selv vanker jeg daglig på http://retro1.no/forum . Der foregår det kjøp og salg, samt du får svar på det du lurer på og kan skryte uhemmet av nye anskaffelser Har kommet over et par gode resurrssider for konsollene som er hovedfokuset mitt for tiden: http://sega-16.com/ - Genesis / Megadrive / SEGA-CD / 32x http://smstributes.co.uk/ - Sega Master System Der finner du masterlister (komplette lister over utgitte spill i forskjellige regioner) og mye interessant stoff Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Fikk meg følgende fangst på Ebay i går: 1 stk Dreamcast 2 kontrollere 2 Vmu 10 spill Til den nette sum av 600 kr, innklusiv frakten. Ikke et dårlig kjøp vil jeg si Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Pangkjøp. Særlig hvis det var spill med litt kvalitet. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 er i ferd med å håve inn en Dreamcast selv . er litt usikker på hvor god stand noen av spillene er i... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Toy Racer - boxed + manual Milleniun Soldier - boxed + manual Le Mans 24 hour - boxed + manual Army Men Sarges Heros - boxed + manual Virtua Striker - boxed + manual V Rally 2 Expert Edition - boxed + manual Ecco the Dolphin - boxed + manual Essence of Speed - boxed + manual 4 Wheel Thunder Chu Chu Rocket Var de spillene jeg fikk med. Men skal sef kjøpe flere på Ebay over tid da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Vurderer veldig å skaffe meg ein rimelig Dreamcast eg også, eg har egentlig alltid hatt litt lyst på den lille snertne konsollen der merker eg Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 har så mange gode minner av den konsollen at jeg rett og slett ikke klarte å dy meg. må man så må man Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hadde ufattelig flaks. Bydde på min Dreamcast 1 gang, 19.99£. Og i løpet av de 23 timer auksjonen varte var det ikke 1 som bydde over meg. Selgeren hadde 100% på feedbacken. Tror ikke Dreamcast er den konsollen som selger dyrest på Ebay. Kunne fått en med 15 spill til 20 £ men grunnet arbeid ble jeg overbyd i sluttoppgjøret og fikk ikke bydd litt ekstra. Bummer egentlig. Endret 9. juli 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Must-have-spill til DC er Shenmue I, Shenmue II, Metropolis Street Racer, Jet Set Radio, Crazy Taxi, Rayman 2, Soul Calibur og Ikaruga. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 legger til Skies of Arcadia der, hvis du liker RPG Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Dagens fangst: 3 stk Sega Megadrive II for den nette sum av 218,- inkl frakt Hvilke auksjonssider er de beste for kjøp av retrokonsoller? Er imponert over utvalget (og prisen) på den svenske siden Tradera.com Hva bruker andre folk? Ebay? Qxl? Finn.no? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bruker for det meste Ebay, men stikker små turer innom QXL og Finn mens jeg er i farta, bare for å se etter gode fangster. Har faktisk ikke hørt om tradera, tror jeg må stikke innom dit en tur og se hva jeg finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå