4588pkdkrikue5c Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Heisann.. Jeg kjører en server med mambo på, og jeg greier ikke å innstalere komponenter på serveren. Det kommer bare opp at : ERROR: Could not find an XML setup file in the package, og Installation file not found: ******************/mambo/media/install_4426fb6d9f143/.. Noen som vet hva jeg kan gjøre..? Mappen install_4426fb6d9f143 mangler tydeligvis? Ikke så veldig erfaren.. Edit: Forresten så passer ikke toppen på siden heller helt flott.. Noen som vet hvordan jeg endrer ? Ta isåfall en kikk på siden og se etter hva jeg kan gjøre.. Og i tillegg til det så vil jeg at folk skal kunne legge til nyheter, men når noen går inn og skal poste er det ingen kategori som kan skrives til, hvorfor? Endret 26. mars 2006 av steffenz Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Heisann.. Jeg kjører en server med mambo på, og jeg greier ikke å innstalere komponenter på serveren. Det kommer bare opp at : ERROR: Could not find an XML setup file in the package, og Installation file not found:******************/mambo/media/install_4426fb6d9f143/.. Noen som vet hva jeg kan gjøre..? Mappen install_4426fb6d9f143 mangler tydeligvis? Ikke så veldig erfaren.. Edit: Forresten så passer ikke toppen på siden heller helt flott.. Noen som vet hvordan jeg endrer ? Ta isåfall en kikk på siden og se etter hva jeg kan gjøre.. Og i tillegg til det så vil jeg at folk skal kunne legge til nyheter, men når noen går inn og skal poste er det ingen kategori som kan skrives til, hvorfor? 5817209[/snapback] Filene du skal hente ned heter vel noe som "com_komponentnavn.zip" Du skal ikke pakke den opp først. Har du laget nyhets kategorier?, de må også publiseres. Endret 26. mars 2006 av Yazfat Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har ikke pakket opp filene heller, men samme feilen kommer likevell.. Prøvd å innstalere zip fil som ligger på serveren også.. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg har ikke pakket opp filene heller, men samme feilen kommer likevell.. Prøvd å innstalere zip fil som ligger på serveren også.. 5821643[/snapback] Får du samme feilen på alle komponenter du prøver å legge inn? Eller er det bare en komponet som ikke vil inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå