Movieheart Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen som tror/vet om alle Star Wars filmene kommer i en samleboks? Har ikke skaffet meg de filmene enda siden jeg ville vente å se om alle kommer i en pakke. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Tror det kommer til jul, uten at jeg kan refere til noen bestemte kilder foreløpig. Mener og ha lest det på TheForce edit: uansett så har cdon.com ett veldig bra tilbud vis du ser på førstesiden! http://www.cdon.com/ Endret 26. mars 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vet du hvor lenge det tilbudet kommer til å vare? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Niks. Det vet jeg ikke - , men det er jo en del av vinterkampanjen til CDON så jeg kan tippe til påske? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Ellers har jo Lefdal kjempetilbud på boksen med de gamle filmene (episode 4-6). KR 179,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...WARS%20TRILOGY# Endret 26. mars 2006 av Bond007 Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skulle gjerne hatt en samleboks med de tre nye, siden en stor samleboks med alle 6 er utelukket siden jeg allerde har samleboksen med de gamle. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Har vurdert den gamle boksen en haug med ganger, men motstår fristelsen og venter heller til det kommer en samleboks med alle 6 filmene... Men frister ofte og kjøpe den trilogien med de gamle og de 2 andre tidlige filmene jeg mangler på dvd Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 Har vurdert den gamle boksen en haug med ganger, men motstår fristelsen og venter heller til det kommer en samleboks med alle 6 filmene... Men frister ofte og kjøpe den trilogien med de gamle og de 2 andre tidlige filmene jeg mangler på dvd 5828161[/snapback] Har akkurat vurdert det samme. Men har bestemt meg for å vente på at alle kommer i en pakke Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 En ekte fan skal selvsagt ha begge pakkene. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 En ekte fan skal selvsagt ha begge pakkene. 5830451[/snapback] Joda, men økonomien min er ganske sliten for og si det på den måten... Men har jo sett alle filmene et par ti ganger så greier og holde meg Men en boks med alle skal selvfølgelig kjøpes evt forhåndsbestilles... Lenke til kommentar
Stian-W-H Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det noen som vet noe mer om dette nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå