Gå til innhold

Får rar feilmelding på spansk og Outlook åpner seg

Anbefalte innlegg

Jeg satt på PCen og ante fred og ingen fare. Så kom det opp en feilmeling eller hva det var på skjermen, og outlook åpnet seg i 1-2 sekunder nede på verktøylinjen, men selve programmet kom ikke opp.

Jeg kan ikke spansk (eller hva slags språk det er), så har noen vært borti det?

Jeg har Windows brannmuren, men ikke antivirus :)

post-60532-1143402448_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen peiling, men ifølge babelfish så betyr de første hundre ordene;

I am a whale of blue color my back blows and your you even see that clean water source. Our opened house, was the wide sea We traveled peacefully, without spots

:p

Lenke til kommentar

Og den siste setningen: "26. april er Jordens Dag; beskytt den."

Det er vel kanskje på tide å lete litt etter spyware, virus osv?

MS Windows Defender, Adaware SE, Windowssecurity Trojanscan, en runde Trend Housecall, ccleaner, cleanup (de to siste for å fjerne tempfiler osv)...

Bernt K

Lenke til kommentar

Har installer antivirus nå. Men for å gå litt OT, så har jeg aldri sett på virus som noen fare. (jada jada, jeg vet det er "farlig"). Jeg hadde 2800 virus på PCen da jeg kjøpte eTrust EZ Antivirus og scannet for første gang. Og ingenting hadde skjedd med PCen min. Har mange ganger ikke merket at brannmuren er av, og det har ikke skjedd noe da heller :)

Lenke til kommentar

Du må huske at selv om du ikke bryr deg noe særlig om det, så bidrar du til å spre virus, og dermed ødelegger du for andre. Hadde alle hatt antivirus, så hadde ikke virus vært et så stort problem som det er i dag.

Men, flott at du installerte et antivirusprogram. ;) Fikk du fjernet viruset/virusene?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...