eigan Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei ! Eieren er en i klassen, han ba meg legge ut designet sitt, grunnet han ikke orket å lage en bruker nå. Sitat ifra eieren: Har laget meg en nytt design til siden min. Har holdt på med webdesign en stund, men jeg ble litt lei så jeg stoppet en stund nå har jeg begynt igjen så jeg lurer på hva dere syntes om det nye designet mitt. Her er et bilde av designet som jeg bare har laget i Photoshop enda. Link: http://home.no.net/preandr/side.gif Ps: Han følger med på tråden...bare gi respons.. Takker Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Ble egentlig veldig betatt av siden siden jeg elsker å se lyse farger på hjemmesider, og denne var bare helt knall. Spesielt overgangen fra header til innhold var veldig bra. Men mulig med link isteden? Mye lettere å gi tilbakemeldinger da. Men, en ting. Selvom nexon.moo.no nederst i høyre hjørnet ble veldig utydelig og ser bare rart ut, og gjør en ellers ganske bra header litt ødelagt.. En siste ting, synes du bør skille menyen til venstre med innholdet, feks en striplet linje, eller en tynn tynn linje. Ett eller annet som ikke gjør det så rotete Lykke te videre! EDIT: menyen på toppen ble kanskje litt borte vekk? Måtte faktisk lete litt, men mest sannsynlig bare min mening akkuratt det Markere litt mer at det er meny? Endret 26. mars 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
maZe-- Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Jeg liker lyse designe ekstremt godt, men den menyen på venstre siden din kunne du ha forbedret med å gjøre den mindre rotete. Man ser såvidt at overskriften "Nyheter" er større enn selve nyhetsteksten. Banneren likte jeg godt. Men jeg ser såvidt der det står nexon.moo.no, dette burde du forbedre. Ellers, lykke til videre Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Post denne i Webdesignkategorien isteden. Mange dyktige webdesignere som kan komme med tips og innspill. Her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå