oysfaerg Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Enig med Akirax24 i at kamera er dårlig, men jeg har stort sett alltid med meg ett annet kamera, enten dig. kompaktkam. eller dig.slr, så jeg synes ikke det er så nøye. Musikkdelen på qtek 8300/8310 // iMate SP5/SP5m er helt kurant, men standbytid derimot... det er sorgen selv. Jeg ringer en del i jobbsammenheng (kanskje en time og to om dagen) og jeg må lade hver bidige kveld. Dama har 6280 og spiller musikk på vei til jobben hennes (halvtime hver vei) på bussen hver dag samt prater i den og har ikke lada den på 4 dager nå. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Enig med Akirax24 i at kamera er dårlig, men jeg har stort sett alltid med meg ett annet kamera, enten dig. kompaktkam. eller dig.slr, så jeg synes ikke det er så nøye. Musikkdelen på qtek 8300/8310 // iMate SP5/SP5m er helt kurant, men standbytid derimot... det er sorgen selv. Jeg ringer en del i jobbsammenheng (kanskje en time og to om dagen) og jeg må lade hver bidige kveld. Dama har 6280 og spiller musikk på vei til jobben hennes (halvtime hver vei) på bussen hver dag samt prater i den og har ikke lada den på 4 dager nå. 5818535[/snapback] For meg er det ikkje noke problem å lade kver kveld. Men kor lenge kan den stå på og spille musikk i ett da? har du testa? (ca.) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har hatt den gående i 4 timer kontinuerlig på høyt volum. PS: Batteriet på disse telefonene kommer seg veldig etter 2-3 ukers bruk. -snubbel Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Eg tenke på netcom young talk. Har for tiden Netcom kontant 5818516[/snapback] Sender deg en PM ang. dette. -snubbel Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Enig med Akirax24 i at kamera er dårlig, men jeg har stort sett alltid med meg ett annet kamera, enten dig. kompaktkam. eller dig.slr, så jeg synes ikke det er så nøye. Musikkdelen på qtek 8300/8310 // iMate SP5/SP5m er helt kurant, men standbytid derimot... det er sorgen selv. Jeg ringer en del i jobbsammenheng (kanskje en time og to om dagen) og jeg må lade hver bidige kveld. Dama har 6280 og spiller musikk på vei til jobben hennes (halvtime hver vei) på bussen hver dag samt prater i den og har ikke lada den på 4 dager nå. 5818535[/snapback] Jeg opplever standby-tiden som bra, til tross for mye bruk. I helgen som var dro jeg på hyttetur med noen venner, og der ble den koblet til et stereoanlegg og brukt som mp3-spiller i rundt tre-fire timer (med skjermen av og uten at den ble trykket på, og den stod i shuffle-modus). Så ringte jeg med telefonen i rundt en og en halv time senere på kvelden, surfet litt på nettet via Opera Mini (ingen wlan-dekning) og sendte ca 15-20 meldinger. Da hadde batteriet falt fra 100% til rundt 25% i følge SmartMonitor (program som overvåker batterikapasiteten). Dette er faktisk ikke så verst syntes jeg..den slo seg av dagen derpå utpå formiddagen så er stort sett fornøyd med batteritiden! Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Enig med Akirax24 i at kamera er dårlig, men jeg har stort sett alltid med meg ett annet kamera, enten dig. kompaktkam. eller dig.slr, så jeg synes ikke det er så nøye. Musikkdelen på qtek 8300/8310 // iMate SP5/SP5m er helt kurant, men standbytid derimot... det er sorgen selv. Jeg ringer en del i jobbsammenheng (kanskje en time og to om dagen) og jeg må lade hver bidige kveld. Dama har 6280 og spiller musikk på vei til jobben hennes (halvtime hver vei) på bussen hver dag samt prater i den og har ikke lada den på 4 dager nå. 5818535[/snapback] Jeg opplever standby-tiden som bra, til tross for mye bruk. I helgen som var dro jeg på hyttetur med noen venner, og der ble den koblet til et stereoanlegg og brukt som mp3-spiller i rundt tre-fire timer (med skjermen av og uten at den ble trykket på, og den stod i shuffle-modus). Så ringte jeg med telefonen i rundt en og en halv time senere på kvelden, surfet litt på nettet via Opera Mini (ingen wlan-dekning) og sendte ca 15-20 meldinger. Da hadde batteriet falt fra 100% til rundt 25% i følge SmartMonitor (program som overvåker batterikapasiteten). Dette er faktisk ikke så verst syntes jeg..den slo seg av dagen derpå utpå formiddagen så er stort sett fornøyd med batteritiden! 5821035[/snapback] Det holder i massevis for meg. PÅ mpx står det bekreftet 27.03.2006 Men går en inn på mobilen står det ubekreftet 06.04.2006 Sannsynligvis en side som ikkje er oppdatert da. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kan man ta ut minnekortet i en qtek 8310 uten å skru den av? Har den 3,5 mm jack inngang? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Kan man ta ut minnekortet i en qtek 8310 uten å skru den av? Har den 3,5 mm jack inngang? 5821534[/snapback] Nei på begge Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Men det går an å få fatt på en overgang, så man kan bruke sine egne hodetelefoner? Hvordan fungerer den som mp3-spiller? Kan man f.eks. søke etter sanger, eventuelt navigere seg gjennom sangene sine etter artist eller album? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Overgang fra 2,5mm til 3,5mm koster 35 kroner på Clas Ohlson. Fungerer glimrende. -snubbel Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Men det går an å få fatt på en overgang, så man kan bruke sine egne hodetelefoner? Hvordan fungerer den som mp3-spiller? Kan man f.eks. søke etter sanger, eventuelt navigere seg gjennom sangene sine etter artist eller album? 5821756[/snapback] Det er windows media player på den, så ja. Her er mer info om 8310 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm, da begynner qtek 8310 å bli interessant. Er det slik at den eneste forskjellen mellom qtek 8310 og 8300 er avspiller-tastene til 8300, eller er det flere forskjeller? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Siterer meg selv fra i går: "Jepp. Det er 8310 og 8300 som er de nyeste modellene. De er identiske på innsiden, forskjellen er designet + at 8300 har egne knapper for styring av musikkspilleren." -snubbel Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Hvordan er hodetelefonene som følger med 8310, bra lydkvalitet? Hvordan fungerer det hvis telefonen ringer når man bruker 3,5 jack øretelefoner, må man fjerne de før man kan svare? Slik jeg har forstått det fungerer det ikke å bruke 8310 som ekstern harddisk, slik f. eks. 6230i med minnekort kan, stemmer det? Endret 27. mars 2006 av miCro Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Det følger jo med usb-kabel vil eg tru, så rekner med det går ann å bruke den som det uten at eg er brennsikker. Om du bruker 3,5 jack eller 2,5 jack headsett når det ringer spiller liten rolle. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg leste i mobile-review sin test av 8310 at det ikke gikk an. :/ Men det går vel an å få overført filer med hjelp av andre metoder regner jeg med. Hvor rask er overføringshastigheten til telefonen gjennom kabelen? Hvor lang tid tar det f. eks. å overføre et album på ca. 80mb? Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Dama har 6280 og spiller musikk på vei til jobben hennes (halvtime hver vei) på bussen hver dag samt prater i den og har ikke lada den på 4 dager nå. 5818535[/snapback] Noen baksider å nevne med 6280? så i testen at den hadde veldig lite internminne.. merkes dette på noen måte? Og bildene, i testen var de temmelig skurrete, er det muligheter for å stille på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå