jsol Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hva med å prøve å sette i gang en kanal på mirc, der vi kan diskutere, spørre om spørsmål, få tips og lignende? Vi prøver å få i gang noe på: #oblivion.no Irc servern er: quakenet Kanalen er liten foreløpig, men har potensiale til å bli nokså stor og hjelpsom! Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 så bra! jeg er innpå der no btw. Brodirin heter jeg på kanalen Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Henger innpå jeg også... Som texas. Denne tråden burde kanskje bli satt som sticky en stund sånn at folket legger merke til den? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Slengte meg inn nå, som Flaringo! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bra! Alle må joine, skal reklamere litt jeg. #Oblivion <- største Oblivion kanalen. Men ikke diskuter spoilers eller warez. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skal slenge meg innpå seinere, skal på en hytte og kose meg nå, drekke veittu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå