Martin-sama Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg lurte på om PS3 vil kunne spille av NTSC PS2 spill? Kan jeg bestille japanske PS2 spill og spille dem på PS3? Et lite ekstra spørsmål også; Noen som har en anelese om hva PS3 kommer til å koste her i Norge? Takker for oppmerksomheten Endret 27. mars 2006 av Martin-sama Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Hadde satt veldig stor pris på hvis noen hadde svart, "Beklager dobbelpost..." Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvem mener du skal svare? De som har en PS3? Ingen vet jo om det du spør om vil fungere. Og ingen vet hva prisen blir. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Regnet med at noen som er litt flinkere på dette området visste det fra før av, noen som kunne tenke seg til det! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Ingen som vet (tror ikke Sony har sagt noe om det, bare at PS3 spill skulle bli sonefri), men jeg håper de gjør det mulig. Så slipper jeg å måtte importere en japansk PS3 også (tar mye plass også å ha både en europeisk og japansk maskin ). Når det gjelder prisen så vil jeg tro et sted mellom 4000 og 5000 kroner (MERK: Dette er bare spekulasjon fra min side), siden Sony selv sa at maskinen ikke kommer til å koste mindre enn 50.000 yen (ca. 2800 kroner). Når man da tenker på at maskinene som regel koster mye mindre i Japan så tror jeg nok min gjetning på 4000 til 5000 kroner er ganske nærme (vil tro den kommer til å ligge nærmere 4500) Håper det ga noen svar Litt vanskelig å gi noe helt konkret etter som Sony selv ikke har bekreftet noe av dette. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ok, takk. Håper jeg kan spille japanske PS2 spill på den også! 2800 i Japan, hmm.. Tipper vel enn 4000 i Norge kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå