Gå til innhold

Spørsmål om Gudfaren

Anbefalte innlegg

Allois, har spelt Gudfaren ein del, blant anna tatt over ein bydel osv (det er det sikkert mange som har gjort da)

Er nå kommet til at eg skal bombe 4 lokasjoner (dei 4 andre familiene), og lurer på kva taktikk dere har brukt for og komme inn.

Kjøpt andre våpen? i såfall kor kjøper man disse. (ja, veit det finnes personer rundt om i byen, men det er jo så stooort!

Var ute til ein dealer, han ville ha 450.000 for ein gønner, og det syntes eg var i det meste laget, hadde nettopp kjøpt meg eit par safehouses, så økonomien var skral.

Ein ting so forunder meg litt er kvifor det ligger dynamitt inni safene... greit og ha det på ein trygg plass men... ja.

Noken som har runda spelet? kor langt er eg kommet? Har eg lenge igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hvert tjener du massevis av penger (både på oppdrag og "ukelønn").

Du får kjøpt flere bra våpen for en pris som i begynnelsen høres utrolig høy ut, men so etter hvert blir flisespikkeri.

Som taktikk bruker jeg bilen min. Jeg hamrer ned folka på utsiden med panseret på bilen, for så å løpe inn, hive inn bomba - *KABOOM* - Gang war won.

Et annet tips er at du kan ta over warehouses og sprenge rivalfamilienes storhus (ved å sprenge husene blir de dine etter de har blitt reparert).

Ved å gjøre dette, vil du tjene masse penger. Masse penger = nye våpen = lettvunnede kriger. :)

Lenke til kommentar
Allois, har spelt Gudfaren ein del, blant anna tatt over ein bydel osv (det er det sikkert mange som har gjort da)

Er nå kommet til at eg skal bombe 4 lokasjoner (dei 4 andre familiene), og lurer på kva taktikk dere har brukt for og komme inn.

Kjøpt andre våpen? i såfall kor kjøper man disse. (ja, veit det finnes personer rundt om i byen, men det er jo så stooort!

Var ute til ein dealer, han ville ha 450.000 for ein gønner, og det syntes eg var i det meste laget, hadde nettopp kjøpt meg eit par safehouses, så økonomien var skral.

Ein ting so forunder meg litt er kvifor det ligger dynamitt inni safene... greit og ha det på ein trygg plass men... ja.

5816517[/snapback]

Lenke til kommentar

Peka for eit bra svar du fant!

Har ikkje fått tida til å spele meir gudfaren no i denne veka, men skal nok bli ferdig.

Noken som veit kor langt eg er kommet ca? eller går ikkje det ann og finne ut ved hjelp av disse 4 husa etc?

Lenke til kommentar

5816517[/snapback]

5836956[/snapback]

Hvorfor siterer du spørsmålet uten å svare?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...