rvenes Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Allois, har spelt Gudfaren ein del, blant anna tatt over ein bydel osv (det er det sikkert mange som har gjort da) Er nå kommet til at eg skal bombe 4 lokasjoner (dei 4 andre familiene), og lurer på kva taktikk dere har brukt for og komme inn. Kjøpt andre våpen? i såfall kor kjøper man disse. (ja, veit det finnes personer rundt om i byen, men det er jo så stooort! Var ute til ein dealer, han ville ha 450.000 for ein gønner, og det syntes eg var i det meste laget, hadde nettopp kjøpt meg eit par safehouses, så økonomien var skral. Ein ting so forunder meg litt er kvifor det ligger dynamitt inni safene... greit og ha det på ein trygg plass men... ja. Noken som har runda spelet? kor langt er eg kommet? Har eg lenge igjen? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Etter hvert tjener du massevis av penger (både på oppdrag og "ukelønn"). Du får kjøpt flere bra våpen for en pris som i begynnelsen høres utrolig høy ut, men so etter hvert blir flisespikkeri. Som taktikk bruker jeg bilen min. Jeg hamrer ned folka på utsiden med panseret på bilen, for så å løpe inn, hive inn bomba - *KABOOM* - Gang war won. Et annet tips er at du kan ta over warehouses og sprenge rivalfamilienes storhus (ved å sprenge husene blir de dine etter de har blitt reparert). Ved å gjøre dette, vil du tjene masse penger. Masse penger = nye våpen = lettvunnede kriger. Lenke til kommentar
Peka Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Allois, har spelt Gudfaren ein del, blant anna tatt over ein bydel osv (det er det sikkert mange som har gjort da) Er nå kommet til at eg skal bombe 4 lokasjoner (dei 4 andre familiene), og lurer på kva taktikk dere har brukt for og komme inn. Kjøpt andre våpen? i såfall kor kjøper man disse. (ja, veit det finnes personer rundt om i byen, men det er jo så stooort! Var ute til ein dealer, han ville ha 450.000 for ein gønner, og det syntes eg var i det meste laget, hadde nettopp kjøpt meg eit par safehouses, så økonomien var skral. Ein ting so forunder meg litt er kvifor det ligger dynamitt inni safene... greit og ha det på ein trygg plass men... ja. Noken som har runda spelet? kor langt er eg kommet? Har eg lenge igjen? 5816517[/snapback] Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Peka for eit bra svar du fant! Har ikkje fått tida til å spele meir gudfaren no i denne veka, men skal nok bli ferdig. Noken som veit kor langt eg er kommet ca? eller går ikkje det ann og finne ut ved hjelp av disse 4 husa etc? Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Trykk escape og let litt, så finner du en plass som står hvor mange % av spillet du har gjort.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Allois, har spelt Gudfaren ein del, blant anna tatt over ein bydel osv (det er det sikkert mange som har gjort da) Er nå kommet til at eg skal bombe 4 lokasjoner (dei 4 andre familiene), og lurer på kva taktikk dere har brukt for og komme inn. Kjøpt andre våpen? i såfall kor kjøper man disse. (ja, veit det finnes personer rundt om i byen, men det er jo så stooort! Var ute til ein dealer, han ville ha 450.000 for ein gønner, og det syntes eg var i det meste laget, hadde nettopp kjøpt meg eit par safehouses, så økonomien var skral. Ein ting so forunder meg litt er kvifor det ligger dynamitt inni safene... greit og ha det på ein trygg plass men... ja. Noken som har runda spelet? kor langt er eg kommet? Har eg lenge igjen? 5816517[/snapback] 5836956[/snapback] Hvorfor siterer du spørsmålet uten å svare? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 (endret) lurer bare på åssn man kan sprenge opp et hvelv i en bank uten og ødelegge hele dritten..å når jeg skal gå inn for og skaffe penger så er hele dritten låst..noen som vet? Endret 9. april 2006 av xitto Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 det lurer eg på å! 5895612[/snapback] Jeg fant det ut..du må ikke bruke bombe..men en dynamitt..hehe..da går alt mye bedre..men jeg ble litt skuffet når jeg fant 5000 i hvelvet og allerede hadde 129000 Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ble også skuffet når de var så lite penger i banken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå