wear Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen som vet hva den låta som blir spilt mellom 39:30 og 41:00 av sist episode (program 8) heter? http://www.tv3.no/charterfeber/forside/ Den som spilles når de to jentene er på byen, rett før hun ene mister stemmen... Sunset Strippers - Falling stars heter den. ... Takk for tipset, men det er dessverre feil låt, Sunset Strippers - Falling Stars: Låta i charterfeber minner skummelt mye om "Uniting Nations - You and Me": http://www.youtube.com/watch?v=Fo_2jiAtA_Y så jeg redd for at TV3 bare har kokkelert sammen en låt selv for å slippe å betale royalties eller liknenede. :-( Har sendt mail til TV3, men de svarte at de ikke kunne svare på det da det ikke er dem som lager charterfeber... Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Da må jeg visst sjekke enda en gang! Edit: Ja, så sannelig! Jeg har ikke lagt merke til den menyen før. Lunsjen i morgen er reddet! Endret 3. november 2008 av Olsenhower Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så episode 1 i dag. Tror aldri jeg har blitt så flau av å se på noe tv-program De damene fra østfold troner vel nesten øverst. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er morsomt å se på , men de driter Norge noe sinnsykt ut Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Har fått info at Svein, Fredrikstadbertene og den kortvokste Christoffer iallefall skal være med å årets sesong av charterfeber.. .. om det er noen fler av de gamle veit jeg ikke... Lenke til kommentar
rtpg20 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) [tatt bort] Endret 6. februar 2009 av rtpg20 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Noen måte eg kan få sett Sesong 4 på? Der dem er på Ayia Napa. Skal dit selv i sommer, hadde vert gøy og sett Endret 12. februar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 hehehe, morsomm episode. Lo godt av svein og siggen på sjekkern. Var litt hjerterørende også Kom over detta klippet på youtube. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Personlig kommer jeg neppe noen gang igjen til å reise til "Syden" eller slike resort-steder som er fulle av Harry-nordmenn... uff, uff, uff... han Svein karen, selv om han sikkert er grei nok, forstår neppe at resten av landet er flaue på hans vegne... og redde for vårt renomé i omverdenen. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 noen som vet hva sangen i episode 1 av den nye sesongen heter?, den ble spilt av hver gang vi så klippene fra tvillingene Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei. Lurer på hva to sanger fra Charterfeber heter jeg. Noen som vet? 1: På til dette klippet så lurer jeg på hva den sangen du hører med en gang heter. Noe med "Take me higher, give it a try" eller noe. Noen som vet? 2: Er en sang på charterfeber. Den kommer akkurat når det er ferdig. Når rulleteksten begynner. Dame som synger/sier. Høres ut som et rart språk. Som spansk eller noe. "A tsiki da i da a tsiki dåå". Noe i den duren Hehe. Takk for alle svar Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Hvis dere noen gang hadde vært på chartertur så hadde dere fort funnet ut at det er bare slik man er der nede ;P Har selv vært på Tenerife 9 ganger, Tyrkia 2 ganger, Bulgaria 1 gang, Hellas, og jeg er bare 17 år! Det er jævlig fett ;P 2: Er en sang på charterfeber. Den kommer akkurat når det er ferdig. Når rulleteksten begynner. Dame som synger/sier. Høres ut som et rart språk. Som spansk eller noe. "A tsiki da i da a tsiki dåå". Noe i den duren Hehe. Takk for alle svar Det er theme sangen til Charterfeber, har vært der på alle sesongene. Er nok TV3 som har laget den ;P Endret 27. februar 2009 av timb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå