Gå til innhold

Charterfeber på TV3


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva den låta som blir spilt mellom 39:30 og 41:00 av sist episode (program 8) heter? http://www.tv3.no/charterfeber/forside/

 

Den som spilles når de to jentene er på byen, rett før hun ene mister stemmen...

 

Sunset Strippers - Falling stars heter den.

 

...

 

Takk for tipset, men det er dessverre feil låt, Sunset Strippers - Falling Stars:

 

Låta i charterfeber minner skummelt mye om "Uniting Nations - You and Me": http://www.youtube.com/watch?v=Fo_2jiAtA_Y så jeg redd for at TV3 bare har kokkelert sammen en låt selv for å slippe å betale royalties eller liknenede. :-(

 

Har sendt mail til TV3, men de svarte at de ikke kunne svare på det da det ikke er dem som lager charterfeber...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei. Lurer på hva to sanger fra Charterfeber heter jeg. Noen som vet?

 

1: På

til dette klippet så lurer jeg på hva den sangen du hører med en gang heter. Noe med "Take me higher, give it a try" eller noe. Noen som vet?

 

2: Er en sang på charterfeber. Den kommer akkurat når det er ferdig. Når rulleteksten begynner. Dame som synger/sier. Høres ut som et rart språk. Som spansk eller noe. "A tsiki da i da a tsiki dåå". Noe i den duren :p Hehe.

 

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

Hvis dere noen gang hadde vært på chartertur så hadde dere fort funnet ut at det er bare slik man er der nede ;P Har selv vært på Tenerife 9 ganger, Tyrkia 2 ganger, Bulgaria 1 gang, Hellas, og jeg er bare 17 år!

 

Det er jævlig fett ;P

 

2: Er en sang på charterfeber. Den kommer akkurat når det er ferdig. Når rulleteksten begynner. Dame som synger/sier. Høres ut som et rart språk. Som spansk eller noe. "A tsiki da i da a tsiki dåå". Noe i den duren :p Hehe.

 

Takk for alle svar :)

Det er theme sangen til Charterfeber, har vært der på alle sesongene. Er nok TV3 som har laget den ;P

Endret av timb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...