Goliath Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nå har Charterfeber begytnt på TV3 og jeg sier èn ting: Jeg er flau på vegne av mange nordmenn. Han Svein i serien er Norges svar på real life Svein Krogstad! "Jeg, jeg, jeg kjøpte tre kartonger sigaretter og en flaske sprit og glemte det på flyet. Faen, den viktigste bagasjen på ferien" Huff... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Gadd ikke å se dette, men på reklamen så det helt hemma ut. Han ene mannen som satt på stranden hadde jo sixpack, som han sikkert fikk da han overtrente i puberteten, etterfulgt av ølmage, som han sikkert fikk av å sløve foran TVen med en sekspakning i helgene. Da han lo, kom magemusklene frem. Og hun blonde... Do you want to use service... mumle... cash..? Kan noen hjelpe meg? Tragisk. Lurer på om mange så det. Endret 26. mars 2006 av KGB- Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dette må jeg få med meg Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Var det ekte, eller skuespill? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nei, jeg gikk glipp av det! :| Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Var det ekte, eller skuespill? 5817351[/snapback] det var nok så ekte man kunne få det ja...herregud, håper ikke de folka representerer majoriteten av "sydenturistene" Lenke til kommentar
KS Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nå har Charterfeber begytnt på TV3 og jeg sier èn ting: Jeg er flau på vegne av mange nordmenn. Han Svein i serien er Norges svar på real life Svein Krogstad! "Jeg, jeg, jeg kjøpte tre kartonger sigaretter og en flaske sprit og glemte det på flyet. Faen, den viktigste bagasjen på ferien" Huff... 5816511[/snapback] tror det i reklamen for dette programmet het at det knuse mytene om norske chaterturister. Ja, mulig, dersom man med det mener å fremskaffe fakta på det vi trodde fra før. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det var ikke akkurat de skarpeste knivene som deltok! Når man sliter i et kvarter får å få på lyset på hotellrommet, så sier det vel egentlig det meste Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Haha. T-Solberg kjenner han Sveinfyren godt. Han har visstnok alltid vært like gal. Før han og kona fikk barn, fikk de seg selv erklært sinnsyke så de slapp å jobbe Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Det var ikke akkurat de skarpeste knivene som deltok!Når man sliter i et kvarter får å få på lyset på hotellrommet, så sier det vel egentlig det meste 5817899[/snapback] Akkurat der satt jeg å var døds-irritert. Hallo, har de aldri overnatta på hotell i hele sitt liv før eller? Og de brukte jo en evighet på å låse opp døra.. Bare det å ha en Boom-blaster over skuldra når man sjekker inn på hotell synes jeg er ganske.. tja.. jeg hadde ikke fått meg til det iallefall Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så ikke programmet selv, men har sett små klipp - blant annet et hvor hun ene jenta ber venninnen sin om å gå ut og kjøpe sprit, lime og kondomer størrelse xtra large Sjarmerende. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hehe, dette hørtes underholdende ut! Må få med meg Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Ikke underholdende, men tragisk. Kanskje begge deler. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Folk vil sjå fulle blondinger som kanskje viser ein pupp og 2, og TV3 serverer. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så ikke programmet selv, men har sett små klipp - blant annet et hvor hun ene jenta ber venninnen sin om å gå ut og kjøpe sprit, lime og kondomer størrelse xtra large Sjarmerende. 5825373[/snapback] Det var bare på kødd da, type sånn man lekte butikk når man var små. De hadde en bar-disk lignende kjøkkenbenk, og lata som det var disk Lenke til kommentar
virvelvind Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tragisk vil nok det beste ordet å bruke i en beskrivelse av dette programmet... Jeg orka ikke å se på i mer enn 10 minutter fordi jeg ble flau av å se på det. Nordmenn på sydentur generellt er noe å bli flaut av, men disse folkene var nok de verste av de verste (håper jeg i alle fall...) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Så ikke programmet selv, men har sett små klipp - blant annet et hvor hun ene jenta ber venninnen sin om å gå ut og kjøpe sprit, lime og kondomer størrelse xtra large Sjarmerende. 5825373[/snapback] Det var bare på kødd da, type sånn man lekte butikk når man var små. De hadde en bar-disk lignende kjøkkenbenk, og lata som det var disk 5826623[/snapback] haha. Ok. Lenke til kommentar
Zalokin Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Er jeg den eneste som synes SVein var festlig? Jentene var jo helt skutt, men han SVein karen tok knekken på meg ass. Utrolig fyr! haha Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 De jentene var grusomme, grow up, jenter. "Jeg er så deilig, se på meg, nå får jeg vært på TV også *FNISE HYSTERISK*".. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Folk vil sjå fulle blondinger som kanskje viser ein pupp og 2, og TV3 serverer. 5826229[/snapback] WTF?? *se på* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå