Gå til innhold

Charterfeber på TV3


Anbefalte innlegg

Nå har Charterfeber begytnt på TV3 og jeg sier èn ting: Jeg er flau på vegne av mange nordmenn.

 

Han Svein i serien er Norges svar på real life Svein Krogstad!

 

"Jeg, jeg, jeg kjøpte tre kartonger sigaretter og en flaske sprit og glemte det på flyet. Faen, den viktigste bagasjen på ferien"

 

Huff...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gadd ikke å se dette, men på reklamen så det helt hemma ut. Han ene mannen som satt på stranden hadde jo sixpack, som han sikkert fikk da han overtrente i puberteten, etterfulgt av ølmage, som han sikkert fikk av å sløve foran TVen med en sekspakning i helgene. Da han lo, kom magemusklene frem.

 

Og hun blonde... Do you want to use service... mumle... cash..? Kan noen hjelpe meg? Tragisk.

 

Lurer på om mange så det.

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Nå har Charterfeber begytnt på TV3 og jeg sier èn ting: Jeg er flau på vegne av mange nordmenn.

 

Han Svein i serien er Norges svar på real life Svein Krogstad!

 

"Jeg, jeg, jeg kjøpte tre kartonger sigaretter og en flaske sprit og glemte det på flyet. Faen, den viktigste bagasjen på ferien"

 

Huff...

5816511[/snapback]

 

tror det i reklamen for dette programmet het at det knuse mytene om norske chaterturister. Ja, mulig, dersom man med det mener å fremskaffe fakta på det vi trodde fra før.

Lenke til kommentar
Det var ikke akkurat de skarpeste knivene som deltok!

Når man sliter i et kvarter får å få på lyset på hotellrommet, så sier det vel egentlig det  meste :p

5817899[/snapback]

 

Akkurat der satt jeg å var døds-irritert. Hallo, har de aldri overnatta på hotell i hele sitt liv før eller? :ermm: Og de brukte jo en evighet på å låse opp døra..

 

Bare det å ha en Boom-blaster over skuldra når man sjekker inn på hotell synes jeg er ganske.. tja.. jeg hadde ikke fått meg til det iallefall :innocent:

Lenke til kommentar
Så ikke programmet selv, men har sett små klipp - blant annet et hvor hun ene jenta ber venninnen sin om å gå ut og kjøpe sprit, lime og kondomer størrelse xtra large :p Sjarmerende.

5825373[/snapback]

 

Det var bare på kødd da, type sånn man lekte butikk når man var små. De hadde en bar-disk lignende kjøkkenbenk, og lata som det var disk ;)

Lenke til kommentar

Tragisk vil nok det beste ordet å bruke i en beskrivelse av dette programmet... Jeg orka ikke å se på i mer enn 10 minutter fordi jeg ble flau av å se på det. Nordmenn på sydentur generellt er noe å bli flaut av, men disse folkene var nok de verste av de verste (håper jeg i alle fall...)

Lenke til kommentar
Så ikke programmet selv, men har sett små klipp - blant annet et hvor hun ene jenta ber venninnen sin om å gå ut og kjøpe sprit, lime og kondomer størrelse xtra large :p Sjarmerende.

5825373[/snapback]

 

Det var bare på kødd da, type sånn man lekte butikk når man var små. De hadde en bar-disk lignende kjøkkenbenk, og lata som det var disk ;)

5826623[/snapback]

 

haha. Ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...