Kris R Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har lastet ned den coolbits tweak-filen som skulle gi enorm boost i frameraten ved å endre "Max frames to render ahead" fra 3 til 0. Den skulle sett slik ut: Problemet er at jeg mangler menyen "Performance & Quality Settings". Derfor kan jeg ikke forandre på innstillingen. Hvordan skal jeg få fram menyen? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Du har installert Coolbits, right? Det er en registry-fil som må lastet ned og kjøres, den følger ikke med Forceware-driverne... Endret 26. mars 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Ja. Jeg har kjørt registerfilen, men menyen vises likevel ikke. Jeg har nyeste drivere. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg har lastet ned den coolbits tweak-filen som skulle gi enorm boost i frameraten ved å endre "Max frames to render ahead" fra 3 til 0. Den skulle sett slik ut: Problemet er at jeg mangler menyen "Performance & Quality Settings". Derfor kan jeg ikke forandre på innstillingen. Hvordan skal jeg få fram menyen? 5816485[/snapback] Du skal trykke der det står Performance & Quality settings Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du skal trykke der det står Performance & Quality settings 5817072[/snapback] Han sier jo at han ikke har det menyvalget. Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ser dessverre ut som om ingen kan hjelpe meg. Vet noen hvordan jeg endrer denne verdien direkte i registeret eller med et annet program? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Frames to render ahead gjelder kun hvis du har V-Sync skrudd på. Skru av V-Sync så får du smuuud FPS Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Frames to render ahead gjelder kun hvis du har V-Sync skrudd på. Skru av V-Sync så får du smuuud FPS 5821204[/snapback] Jeg merket ikke så mye forskjell i FPS. Jeg hadde dog v-sync skrudd av hele tiden. Det jeg erfarte, var at det var over et halvt sekunds forsinkelse på kontrollene før jeg endret "frames to render ahead". Jeg beveget musen, og det tok over et halvt sekund for noe skjedde in-game. Etter at jeg stilte dette ned til 0, ble det problemet fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå