SiRious Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) vel, vi sitter med NGT sitt 20mb linje, får egentli bare 7 mb.. men er ikke det som er problemet.. jeg har veldig lav hastighet i nedlasting, og den har bare synket di siste dagene.. skjønner ikke hva det kan være.. vi er 2 stk koblet på nettverket. begge bruker Azureus. og har cirka samme hastighet.. har ikke NAT-feil, og alle brannmurer er deaktivert eller bypassed av azureus.. men jeg skjønner ikke hvorfor alle torents jeg har suger i DL speed. særlig torrents som har flere tusen delere og et par tusen Seeders.. har lagt med et bilde.. som dere ser har jeg cirka 8 mb ned og nesten 1 mb opp.. men laster bare ned med laaaav speed.. noen som har en forklaring? Endret 26. mars 2006 av SiRious Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Ja, annonser for hele forumet at du piratkopierer absolutt alt nytt du kan komme over. :!: Endret 26. mars 2006 av Smirnoff Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dagens! Keep it up SiRious. Lenke til kommentar
NextGenTel-bruker Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dagens! Keep it up SiRious. 5816498[/snapback] kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer. Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen". Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dagens! Keep it up SiRious. 5816498[/snapback] Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen". 5816661[/snapback] Dette var ikkje stort betre desverre, BitTorrent er faktisk i dag den p2p-metoden du får høgast fart på og klart den mest utbreidde. Til trådstarter: Fjern alt som har med piratkopiering å gjere, om du har problemer med linja så er ikkje dette den beste måten å formulere seg på. Har eg ikkje svart i denne tråden allereie forresten? *leite litt*. Dobbelpost ja, rapportere den då. Sjekk svara i den andre tråden din, står betre forslag der. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, annonser for hele forumet at du piratkopierer absolutt alt nytt du kan komme over. :!: 5816464[/snapback] noen gang slått dere at jeg kan ha det liggende orginalt på cd. gidder bare ikke å lage iso filer .. i need proof Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, annonser for hele forumet at du piratkopierer absolutt alt nytt du kan komme over. :!: 5816464[/snapback] noen gang slått dere at jeg kan ha det liggende orginalt på cd. gidder bare ikke å lage iso filer .. i need proof 5816700[/snapback] Du kan ha kva du vil på original CD, det er like fullt ikkje i henhold til retningslinjene på dette forumet. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nei, for vi ser ikke hva de eventuelle rippegruppene heter i filnavnet? Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 vel, uansett.. har fixet bilde.. og jeg bruker ikke bittorent. jeg bruker Azureus. har hatt DL speed bortimot 400 og 500 kb\s men nå ligger den bare i 50 kb\s Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 vel, uansett.. har fixet bilde.. og jeg bruker ikke bittorent. jeg bruker Azureus. har hatt DL speed bortimot 400 og 500 kb\s men nå ligger den bare i 50 kb\s 5816733[/snapback] Azureus bruker bittorent teknologi! Les i den andre tråden din btw Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Den opprinnelige BitTorrent-klienten heter "BitTorrent". Den er så klart nedgravet under alle de nyere BitTorrent-klientene. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dagens! Keep it up SiRious. 5816498[/snapback] kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer. Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen". 5816661[/snapback] Uff så sinna. Da kan vel jeg be deg svare på en skikkelig måte også? Om du ikke vet hvordan Torrent funker, så kan du vel la være å svare. Riktig. Og takk til deg. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Dagens! Keep it up SiRious. 5816498[/snapback] kjeften på deg. Hvis du ikke har noe å si til det han spør om så kan du bare holde kjeft å la være å reply istedenfor å komme med slike kommentarer. Sirious, jeg tror nok det er bittorrent som suger i helhet. Har bare brukt det 2 ganger i livet og fikk sånn shit speed på 100 kb/s. Bittorrent er så dårlig at de nyeste tingene kom 2-3++ dager etter at den er kommet ut i "scenen". 5816661[/snapback] hva bruker du selv da? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) hva bruker du selv da? Sider du trenger invite til å komme inn på har somoftest veldig bra speed (over 1mb\s) Endret 26. mars 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Stenges av åpenbare grunner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg