V!king1 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 you know u live in 2006 when 1.) you accidentally enter your password on a microwave. 2.) your vaccuming, and you pick up the little pice of string and put it infront of the vaccum to give it another chance to suck it up, instead of just picking it up, and throwing it away. 3.) you haven’t played solitaire with real cards in years. 4.) the reason for not staying in touch with your friends is that they don’t have msn/xanga/myspace/aim/yahoo/icq. 6.) you’d rather look all over the house for the remote instead of just getting up and pushing the button on the tv. 7.) your evening activity is the computer. 8.) you read this list, & keep nodding and smiling. 9.) as you read this list, you think about how stupid you are to read this. 10.) and… you were too busy to notice number 5. 11.) you actually scrolled back up to check that there was a number 5. 12.) & now you’re laughing at your stupidity. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bra i starten, men mot slutten gikk han liksom tom for ideer og bare lagde noen dårlige.. 2006. Hvor er det blitt av dødsroboter med laser, flyvende biler og romreiser?! Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er det bare meg eller har alle bildene gått sin vei? Skal det være noe bilder her eller hva? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Syns det stemte bra jeg Kjenner meg igjen der Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kjenner meg litt igjen, faktisk. De fire siste punktene stemte rimelig godt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 alt på hele listen, og da mener jeg ALT stemmer.. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 haha :!: syntes de siste var bra jeg, siden jeg gjorde _nøyaktig_ de som ble skrevet men ellers stemmer de meste der ja Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Den tok meg på kornet. På samtlige punkter, selv ved scrolling tilbake for å sjekke nr 5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 punkt 10, 11 og 12 var slemme lurte meg trill rundt jo... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Merket ikke at 5 var der, scrollet så tilbake, så tok den meg der ja. Og så & now you’re laughing at your stupidity, jepp, begynte å le, og enda mer da jeg så den Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 haha gjorde alt som står i punkt 8 og nedover, ble helt forfjamset , tenkte "kan denne posen lese tankene mine eller noe" :!: har gjort flere av tingene som står på den listen :!: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 you know u live in 2006 when 5816370[/snapback] people can read your mind Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Utrolig bra :!: Selvfølgelig gjorde jeg akkurat som punktene nedover fra ptte beskrev. Scrollet til og med opp for å sjekke om punkt 5 var der ^^ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Der lo jeg godt. Fikk et blikk på meg selv utenfra der, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Tar seg i å ønske at det er en sylinderformet slot som man kan putte tissen i... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hehe, gjorde AKKURAT det som sto på punt 10,11,12 *Punk'ed* Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 2.) your vaccuming, and you pick up the little pice of string and put it infront of the vaccum to give it another chance to suck it up, instead of just picking it up, and throwing it away. På norsk: "2.) Din støvsuger, du plukker opp noe støv og prøver å støvsuge det opp en gang til, istedenfor å bare plukke det opp og kaste det med en gang." Jeg suger i oversettelse, men burde det ikke ha stått "You're" som i "you are" som i "du støvsuger" ? Jeg ser denne feilen oftere, og det er ikke bare det norske språket som er i forfall. *vinke til ord deling's folket* Ja, jeg så heller ikke punkt 5 og, ja, jeg scrolla opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå