Gå til innhold

TES: Hvor mange guilder?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er Thief, og er medlem av Dark Brotherhood og Thief guild. Disse har oppsøkt meg. Vis man f.eks er Warrior, vil man da bli oppsøkt av noen andre guilder istedenfor thief guild? Jeg vet at det er en fighter guild også, men hvor mange guilder er det til sammen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blades er også en fraksjon du kan bli medlem av.

Det de vi gjør mainquest for er det ikke?

Var ihvertfall det i morrowind.

I tillegg er det vel noen skjulte/hemmelige guilds uten at jeg skal gå inn på det.

Å? det viste jeg ikke.

kan du ikke lage en spoiler

Endret av tommy t
Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

De jeg kommer på nå, er:

The Blades.

Thieves Guild.

Fighters Guild.

Mages Guild.

The Dark Brotherhood.

Arena (?).

Jeg er med i et som jeg ikke husker navnet på, de er vampyr jegere :-)

(De er lokalisert i Temple plassen i Imperial City.)

Lenke til kommentar

Det er Mage Guilds i alle dei store byane bortsett frå Imperial City. Spørr ledaren i guilden om å joina.

Vampyrjegerar? Dei skal joinast. Må nett besøke nokon stakkars uteliggerar om natta fyrst. Vil jo sjå presentabel ut når eg introduserer meg ;)

Har òg blitt Knight-Errant i Leyawiin. Snakk med counten.

Lenke til kommentar
nattvette: haha, de er ikke vampyrejegere egentlig ;) gjør questen du får hos dem så får du se ^^

btw: Hvordan får man thieves guild til å oppsøke deg/hvordan finner man dem?

5818399[/snapback]

Omfg, nå spoila du jo den. :(

Endret av Goz
Lenke til kommentar
nattvette: haha, de er ikke vampyrejegere egentlig ;) gjør questen du får hos dem så får du se ^^

5818399[/snapback]

Stjel noe, og bli satt i fengsel, son straffen din ved å sove i sengen, når du slippes fri igjen er det bare å vente til en Dark Elf kommer opp til deg med en lapp om hvor og når du kan møte dem.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Hehe.. Kan kanskje ikke kalle dem "vampyr-jegere", men kom ikke på noe bedre for å beskrive dem. Kan ihvertfall levere Vampire Dust der og få en pen sum for det (250g).

Hvor finner man Knights of the White Stallion da?

Lenke til kommentar

5818399[/snapback]

Stjel noe, og bli satt i fengsel, son straffen din ved å sove i sengen, når du slippes fri igjen er det bare å vente til en Dark Elf kommer opp til deg med en lapp om hvor og når du kan møte dem.

5818408[/snapback]

Hvordan kan jeg joine dark brotherhood?

5818532[/snapback]

1

Har du lest om the Grey Fox noe sted? Bribe eller persuade en beggar og så spør du ham om the Grey Fox. Så forteller de deg hvor du skal gå.

2

Hvis du myrder noen så kommer the Dark Brotherhood til deg neste gang du sover. Du får murder hvis du dreper the Grey Prince i arenaen etter at du har gjort questet for han.

Lenke til kommentar
2

Hvis du myrder noen så kommer the Dark Brotherhood til deg neste gang du sover. Du får murder hvis du dreper the Grey Prince i arenaen etter at du har gjort questet for han.

5818551[/snapback]

Jeg er akkurat ferdig med å gjøre det questet for han. Men har ikke enda levert det, vil ikke har murder heller. Må man drepe han for å nå høyeste rank i arenaen? Er det ingen vei rundt? Hvilken training er det han lover som reward egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...