Po[wP]ow Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å få tak i en veldig billig bærbar pc, som ikke er spesielt bra. Jeg skal bare bruke den til å kjøre Ubuntu Linux, så det trenger ikke være noe mer enn rundt 256/512 ram. Endret 26. mars 2006 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Vil du ha brukt så bruker du bruktmarkedet, ikke spør her om noen har noe å selge, da det er ulovlig. Lenke til kommentar
egils Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hei på www.lefdal.com har di en enkel bærbar til 4495,- billigere blir det vel ikke.. det er jo dyrt med brukte bærbare synes jeg da er det bedre å kjøpe en billig ny en tror jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg ville kjøpt en billig brukt pc til det formålet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
rscue Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg ville kjøpt en billig brukt pc til det formålet. Hilsen, efikkan. 5853257[/snapback] Problemet med en billig brukt pc er at den er gammel og den er ikke noe mer en 1500 kroner billigere en å kjøpe en billig ala lefdal tilbud. dessuten bruker batteri kapasiteten å være svært dårlig på brukte bærbare pcer. rscue Lenke til kommentar
egils Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg kom over noen billige brukte bærbare på www.jmdata.as du kan sjekke karakterene hans på www.qxl.no det var der jeg kom over disse billige pc'ene til å begynne med. Han har også veldig billige crt skjermer.. Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå