Gunfreak Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 har løpt med den armorn man får av DB nesten hele tiden, og syns det er på tide å oppgradere. Den Blade armor var dårligere samme med leather og fur. så jeg må vel opp i elven, mithril eller glass. noen som har sett noe av dette ligende rundt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 T-Solberg sier: Mithril begynner å dukke opp rundt level 10 tror jeg. Før det brukte jeg stort sett Rough Leather Armor, som funker helt fint. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Er lvl 8 og kunne trengt med litt bedere armor nå også hvis det er mulig å finne noe. Sitter for øyeblikket med Leather Settet(Leather Gauntlets, Leather helmet osv..) Lenke til kommentar
valentino Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg er lvl 17. Fikk akkurat Glass warhammer, Elven Gauntets (light), Mithril boots & graves (light) og Elven Curiass (light) fra en banditt. Denne banditten banket jeg på den store brua syd-øst for Imperial City. Har også funnet mye light armor hos banditter rett nord-øst for Imperial City. Det er en bandit camp rett utenfor hulen Vilverin. Du kan jo se om det er noen der hos deg. mvh. Valentino Endret 26. mars 2006 av valentino Lenke til kommentar
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Har hatt mithril siden rett etter eg tok fyrste oppdraget av DB. Er lvl 18 no og har fått ein del elven. Manglar berre gauntlets og greaves. Fekk all elven av tilfeldige bandittar forresten. Fleire enn meg som irriterer seg på at alle bandittar spring rundt med mithril eller bedre armour og glass, elven eller ebony våpen etter nokon levelar? Spesielt merkbart er det i visse oppdrag. Slåss akkurat mot ei gruppa folk, der ledaren hadde bukse og sandalar og steel dagger, mens resten av gjengen hadde glass claymores... Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jau, merker banditter og fiender generellt løper rundt med bedre og bedre armor og våpen Ikke bare er er det utfordrende men bra med penger i kassa og. Leter etter et alternativ til DB lightarmor settet og :X Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg leter også etter en erstatning til DB settet, selvom jeg kommer til å beholde for rollespills skyld, det ser jo übertøft ut på wood elf. Skal prøve bandittene utenfor imperial city senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå