ThOms-N Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei! Jeg og noen kamerater skal på biltur til sommeren. Reisemål og tid spiller ingen trille. Berre lurer på om det er noen her som har gjort dette tidligere. Noen som vet om plasser som absolutt må svinges innom.? Hadde vært greit om jeg kunne fått en begrunnelse på hvorfor i så fall. Aldersmessig så er det 22+ Prisklasse og sånn bør hels være på et fornuftig nivå, da det blir noen ukers tur. Hvis det er noen fete festivaler å sånn så hadde det vært sjefs. Vil tru vi reiser i midten/slutten av juli. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Anbefaler dere å svinge en tur innom nord-kysten til Polen. Flotte, store strender som er lengre enn øyet kan se. Temperaturen ligger som oftest på 30++. Veldig mange snåle jenter. Utrolig bra lagd for ungdommer der oppe. Mye festivaler / konserter o.l. Og liker dere Trance / Techno etc., så skal det være en festival litt lengre sør. Der skal det være ca. 29 verdenskjente artister som synger / spiller. Vil du se noen bilder, eller trenger du mer info, så har jeg det Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 kiel ferga, så kjører dere helt til frankrike, så tilbake Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Og liker dere Trance / Techno etc., så skal det være en festival litt lengre sør. Der skal det være ca. 29 verdenskjente artister som synger / spiller. Vil du se noen bilder, eller trenger du mer info, så har jeg det 5816550[/snapback] Digger den musikken. Har et lite problem med han ene som skal vera med ang. den musikken. Men man kan jo alltids sette klausul. Tenkte Loveparade i Berlin tror jeg det er? Eventuelt korti er det. Berre send mye info. Kan ikke få for lite av det. Alt så innebærer mye folk er sjefs. Regner med at det ikke blir så mye tid til strender å sånn. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg hadde også kjørt ned mot polen, innom tyskland osv.... Polen er jævla kult, og billig ... Kan jo eventuellt kjøre videre sør og ned i kroatia osv? veldig fint der nede Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Eller evt. gjennom Polen, vest til øst, og innom Ukraina en tur? Har du vært der, så forstår du at Polen ikke er så altfor billig alikevel.. Og ja, jeg har vært der, og jeg koste meg selv om det bare var ca. 2-3 dager. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kroatia er kanskje ikke det billigste stedet? Blir jo mer og mer turisme der nede, og med turisme kommer økte priser. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Stopp ein tur innom Danmark i slutten av juni. Roskildefestivalen. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Stopp ein tur innom Danmark i slutten av juni. Roskildefestivalen. 5819654[/snapback] tenkte det samma, men de skal jo ikke dra før slutten av juli Roskilde festivalen er noe du aldri kommer til å angre på at du drar på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå