The.Arisen.One Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 En kamerat skal bygge seg ny PC og har kjøpt seg en del nye PC-komponenter. Deriblandt finner vi MIST Silent Twin, MSI KT4 hovedkort og AMD XP2200+. Når alt er satt opp, ser alt til å virke som det skal. MEN når han skrur på PC-en, kommer det opp SYSTEM WARNING; "The CPU-Fan is not running" (men det gjør den - det registreres bare ikke......). Har noen hatt noe lignende problem? Et ekstra spørsmål: kjølepastaen som skal legges på prossessoren/heatsinken - skulle den bare legges på midten, på hele flata eller har det ikke så mye å si? Takker for alle svar :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 kjølepasta: se guide på overklokking.no vifte som ikke registeres: bios, disable fan kontroll/warning eller liknende. vi trykker på delete for å komme inn i bios ved oppstart :smile: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: vi trykker på delete for å komme inn i bios ved oppstart :smile: Hehe... jeg spurte ikke om spydigheter da men... :wink: Lenke til kommentar
alexio Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 håper ikke dette er sant ass..... hvis det er det har kompisen min driti på draget... hvilken kjøler skal du bruke til xp2200??? alexio Lenke til kommentar
normal Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 21:35, skrev The.Arisen.One:MEN når han skrur på PC-en, kommer det opp SYSTEM WARNING; "The CPU-Fan is not running" (men det gjør den - det registreres bare ikke......). Disable CPU Fan protection i bios Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 kjølepasta-påføring tar jeg like selvfølgelig som å gå inn i biosen. noen må ha det med teskje, andre spiser opp armen din. man kan ikke tilfredsstille alle. mao. alle har forskjellige utgangspunkt mht. kunnskap, jeg prøvde å være behjelplig, ingen spydighet intendert Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 22:01, skrev heraldo:kjølepasta-påføring tar jeg like selvfølgelig som å gå inn i biosen. noen må ha det med teskje, andre spiser opp armen din. man kan ikke tilfredsstille alle. mao. alle har forskjellige utgangspunkt mht. kunnskap, jeg prøvde å være behjelplig, ingen spydighet intendert Nei.. det er sant. No hard feelings Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 det er nok en innstilling i bios-en som reagerer på den lave hastigheten som viftene går på. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 (hjernevaska av alle engelskspråklige strategispill) Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Sjekk at du har kobla strømpluggen til vifta på riktig kontakt på hk. Eller så vil den ikke registrere CPU fan speed hvis det ikke er koblet noe på CPU Fan Kontakten. Se i manualen. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå