Hotshot Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg bruger DVI til VGA(tv).. men tv´n støtter jo max 640x480 i res. Og når jeg bare kan stille res. til 800x600 så er det et stort problem. Er det noen som vett hvordan man fikser dette eller som bare har neon forslag? Jeg har WinXP med de nye beta 40.41 driverene ps. d funket med win98 Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 hadde samme problemet i winxp, ga opp til slutt og installerte win2k, tror winxp krever 800*600.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Rart det der ja..men man kan tvinge oppløsninga til hva som helst med programmer som Reflock, som egentlig løser det berømte 60-Hz-problemet. Ingen problem å kjøre 640x480 hvis du bruker dette. Nå finner jeg ikke noen hjemmeside i About, men jeg hentet det på http://www.guru3d.com Søk etter Refreshlock eller reflock. Så slipper du å gå tilbake til Win2000 :razz: Lenke til kommentar
Hotshot Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Men er det mulig å bruke TvTool for å fikse dette? Lenke til kommentar
SOL Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Prøv: Properties, settings, advance, adapter, list all modes, så finner du de fleste oppløsningene. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Du kan bruke TVTool. For best mulig kvalitet kan du laste ned modifiserte nVidia drivere som gjør det mulig å bruke oppløsningen 768x576, som er den offisielle oppløsningen på tv systemet som bruker i mesteparten av europa. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå