AutoExec Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei! Jeg er på jakt etter et sted som selger eksterne antenner til mobiltelefoner, og da gjerne en som går til telefonene min, samsung D500. Har helt elendig dekning inne i leiligheten min, selv om jeg bor midt i oslo. Jeg vet at clas ohlson selger eksterne antenner, men til dem trenger du en spesiell adapter, noe de kun har til nokia- og ericssontelefoner. Takker for svar.. Anders Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei! Jeg er på jakt etter et sted som selger eksterne antenner til mobiltelefoner, og da gjerne en som går til telefonene min, samsung D500. Har helt elendig dekning inne i leiligheten min, selv om jeg bor midt i oslo. Jeg vet at clas ohlson selger eksterne antenner, men til dem trenger du en spesiell adapter, noe de kun har til nokia- og ericssontelefoner. Takker for svar.. Anders 5815708[/snapback] Hvis du har elendig dekning i leiligheten din, må det vel være noe galt med telefonen. Gå til forhandleren hvor du kjøpte den og forklar problemet.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Hmm kan jo godt være at det er dårlig dekning der han bor. Vet for siemens at de tilby ekstern antenne, har ikke kjøpt noe sånt ennå. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Men siden det er midt i Oslo han bor, så syntes jeg det er litt merkelig. Burde være god dekning i hele oslo, spesielt midt i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå