Makky Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har et X800XT som jeg kjøpte i april i fjor. La merke til når jeg skulle koble til en harddisk at vifta sto stille. Er dette noe som blir dekket av garantien, vifta burde da holde i hvertfall 1 år? Kortet jeg har er HIS X800XT ICEQ (AGP), og det frister ikke å tukle med denne kjøleløsningen hvis dette burde bli dekket av garantien. Noen som har hatt en lignende "opplevelse"? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 hvis du skal koble til en harddisk er vel pcen av og da er det vel relativt normalt at vifta står stille :S Lenke til kommentar
spetter Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Garanti på skjermkort er som regel 2 år. Jeg fikk byttet mitt skjermkort x800xt på garantien etter 1.5 år. Fikk x1900xtx til halv pris i innbyte edit: Ellers så er reklamasjonstida 5 år som normalt som sagt Endret 26. mars 2006 av spetter Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 hvis du skal koble til en harddisk er vel pcen av og da er det vel relativt normalt at vifta står stille :S 5815760[/snapback] Hehe Jeg åpnet kabinettet før pc'en fikk beskjed om å slå seg av. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Garanti på skjermkort er som regel 2 år. Jeg fikk byttet mitt skjermkort x800xt på garantien etter 1.5 år. Fikk x1900xtx til halv pris i innbyte edit: Ellers så er reklamasjonstida 5 år som normalt som sagt 5815842[/snapback] Tror HIS bare har 1 år garanti, det som står på siden dems i hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå