FVEE75 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Synes spillet er vannvittig bra, men å spille online blir utrolig kjedelig, da det tydligvis er om å gjøre å trykke fortest mulig på knappene... Blir liksom ikke det samme! Jeg spiller selv med begge stikkene istedet for knapper, for jeg synes det er mer utfordrende, men er tydligvis ikke mange andre som gjør dette! Nå er ikke jeg noen mester, men tror jeg skulle slått flere om de stilte på lik måte som meg Noen andre som har synspunkter på dette? Endret 27. mars 2006 av FVEE75 Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Synes spillet er vannvittig bra, men å spille online blir utrolig kjedelig, da det tydligvis er om å gjøre å trykke fortest mulig på knappene... Blir liksom ikke det samme! Jeg spiller selv med begge stikkene istedet for knapper, for jeg synes det er mer utfordrende, men er tydligvis ikke mange andre som gjør dette! Nå er ikke jeg noen mester, men tror jeg skulle slått flere om de stilte på lik måte som meg Noen andre som har synspunkter på dette? 5815634[/snapback] Du kan velge "Analog only" i lobbyen hvis jeg ikke tar feil. Ellers så kan du opprette et eget rom på dine premisser. Mener å ha sett det. Ellers kan du legge til en haug med venner (se tråden her på gamer.no) som er litt eldre og litt mer seriøse for å spille mot. Spiller selv 75% med knappene men er ikke en button-masher for det. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Synes spillet er vannvittig bra, men å spille online blir utrolig kjedelig, da det tydligvis er om å gjøre å trykke fortest mulig på knappene... Blir liksom ikke det samme! Jeg spiller selv med begge stikkene istedet for knapper, for jeg synes det er mer utfordrende, men er tydligvis ikke mange andre som gjør dette! Nå er ikke jeg noen mester, men tror jeg skulle slått flere om de stilte på lik måte som meg Noen andre som har synspunkter på dette? 5815634[/snapback] Du kan velge "Analog only" i lobbyen hvis jeg ikke tar feil. Ellers så kan du opprette et eget rom på dine premisser. Mener å ha sett det. Ellers kan du legge til en haug med venner (se tråden her på gamer.no) som er litt eldre og litt mer seriøse for å spille mot. Spiller selv 75% med knappene men er ikke en button-masher for det. 5818691[/snapback] Når du bruke 75% knapper er det vel akkurat det du er! Viste ikke en gang at det var mulig jeg, før jeg fant det ut når jeg spilte Live mot andre! Men klart, dere får trykke ihjel knappene dere som ikke klarer å spille analog, men da ser jeg ikke utfordringa i spillet, som lissom skulle være mest mulig realistisk i forhold til andre boksespill! Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror du egentlig har misforstått hva en button masher er... Selv om man bruker knappene, så betyr det ikke at man trykker for harde livet likevel.. Jeg bruker selv knappene for det meste, og alle jeg har spilt mot som trykker som f... har jeg slått.. Selv om du ikke spiller med knappene, så er det ikke meninga at andre ikke skal gjøre det. Er ikke sikkert de sliter noe mindre med spillet for det heller. Om det mest realistiske er å bruke spakene er sikkert sant, men spill skal være kult også, og jeg synes ikke at de spakene var så bra at det kjentes virkelig ut. For meg så ble det skikkelig køddent mange ganger. Jeg mener det blir det samme som å si at man skal gasse i bilspill kun ved å bruke høyre spak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg spilte meg gjennom Tekken 3 med den ene karakteren bare med random buttonmashing, men det er vel en annen historie. Lenke til kommentar
FVEE75 Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror du egentlig har misforstått hva en button masher er...Selv om man bruker knappene, så betyr det ikke at man trykker for harde livet likevel.. Jeg bruker selv knappene for det meste, og alle jeg har spilt mot som trykker som f... har jeg slått.. Selv om du ikke spiller med knappene, så er det ikke meninga at andre ikke skal gjøre det. Er ikke sikkert de sliter noe mindre med spillet for det heller. Om det mest realistiske er å bruke spakene er sikkert sant, men spill skal være kult også, og jeg synes ikke at de spakene var så bra at det kjentes virkelig ut. For meg så ble det skikkelig køddent mange ganger. Jeg mener det blir det samme som å si at man skal gasse i bilspill kun ved å bruke høyre spak. 5820919[/snapback] Nå er det ikke sånn at jeg har noe i mot de som bruker knappene, men selv føler jeg at spill utfordringen blir litt borte.. men det er som sagt hva jeg føler.. At det er køddent og vanskligere med spakene er en større utfordring, og derfor liker jeg det!! Men du beveer ikke spakkene like fort som noen trykker på disse knappene... For al del, trykk ivei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå