Gå til innhold

Tur i Vigelandsparken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes de var litt lite spesielle, det tredje bildet så er hun nesten borte i bakgrunnen. De var også litt vel mørke, som på det andre bildet hvor monoliten blir borte i himmelen.

Selv syntes jeg det siste ble det beste, lyset på fjeset ble litt interesant, og vinkelen var artig.

Lenke til kommentar

Hmmm

Synes det er bilder som er annet enn lite spennende, men antagelig så ser jeg ting med de som andre ikke gjør. Dessuten så er det jo noe som heter " smaken er som baken....."

Kan jo prøve å få frem litt hva jeg ser og liker ved de.

Bilde 1: Da vi var ute å gikk så vi de to røde krakkene under lyset, og hvor ensome de var der. Her har jeg og en versjon som viser litt av byen i bakgrunnen opplyst, får kanskje frem kontrasten.

Bilde 2: I og med at det er mørkt ute så ville jeg mer fange den mørke kroppen mot lysa opp mot monolitten, var vel egentlig aldri meninga at den skulle være så mye med. Liker dette veldig godt.

Bilde 3: Ser faktisk mye bedre ut i en større versjon, og her skulle jeg hatt inn mye mer lys. men prøvde å fange litt av hvor ensomt man kan stå å se ut over en stor by. Føle seg litt liten.

Bilde 4: Dette kom veldig spontant, er nesten et portrett. Her skal motivet se vekk, som om det står og undrer over noe der ute. lyset er faktisk det som er lagt mest vekt på her. Ikke personen.

Husk at alle bildene er tatt når det er mørkt, og jeg øsnket å få frem den mørke tiden på døgnet i samspill med lyset fra byen/parken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...