Gå til innhold

webcam til notebook med lys

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg driver og vurderer å gå til innkjøp av et Webkamera til Laptopen min..

tenkte da å kjøpe en liten og hendig en som er enkel å dra med seg. Men det jeg har erfart av andre kamera at lys har en del å gjøre når man sitter på skype eller annet. Og derfor lurte jeg på om det fantes noen kameraer som hadde innebygd et lite lys sånn som mobilene har??

er det noen som har vært borti det, eller må jeg kjøpe sånn leselampe til notebooken.

når man er ute og reiser så er det ikke så veldig morro å dra med seg en vanlig leselampe i laptop bagen har jeg funnet ut :)

takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Erru fisefin på det eller ? Hva er gærnt med å dra med seg litt eksta stæsj når du er ute og reiser 'a ? Antar at du dessuten er ganske mørk i huden, da bare må du ha ei skikkelig lampe. Gjerne en spot på 250 W.. sees i morra forresten :!: :!:

Hei,

tenkte da å kjøpe en liten og hendig en som er enkel å dra med seg. Men det jeg har erfart av andre kamera at lys har en del å gjøre når man sitter på skype eller annet. Og derfor lurte jeg på om det fantes noen kameraer som hadde innebygd et lite lys sånn som mobilene har??

er det noen som har vært borti det, eller må jeg kjøpe sånn leselampe til notebooken.

når man er ute og reiser så er det ikke så veldig morro å dra med seg en vanlig leselampe i laptop bagen har jeg funnet ut :)

5815340[/snapback]

Endret av Bulle
Lenke til kommentar

for det første så får jeg ingen svar, og så får jeg pepper for hudfargen min oxo.

som du kanskje ikke har forstått så er det ikek kult at dama bare ser tenna mine og det bare når jeg smiler til cam'en

så nei ingen fisefin :) men prøver å gjøre det litt praktisk.

takk for hjelpen

Erru fisefin på det eller ? Hva er gærnt med å dra med seg litt eksta stæsj når du er ute og reiser 'a ? Antar at du dessuten er ganske mørk i huden, da bare må du ha ei skikkelig lampe. Gjerne en spot på 250 W..  sees i morra forresten  :!:  :!:

Hei,

5815340[/snapback]

5817368[/snapback]

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha sett en lampe til notebook, opprinnelig beregnet for å lyse opp tastaturet men den kan antakelig også lyse opp et ansikt. Den tar strøm fra usb-porten og jeg tror den var typisk "bøyelig" slik at du kan rette den mot hva du vil. Dessverre husker jeg ikke navnet på denne, men du finner det vel ut selv hvis du leiter litt.. Webcam med innebygd lys har jeg ikke sett hittil, men så har jeg ikke fulgt med veldig heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...