Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kliss ny PC fryser ved spill/film mm


Anbefalte innlegg

ja, den er kobla til.. og den er alene slik at det ikke burde gå utover volten min, men +12.0V core'n min ligger på 11.72-11.81V hele tiden, og leste noe om at mitt kort trengte en 30ampere 12v strømkontakt ellerno :S det er jo helt sykt.. min HIPER strømforsyning har 20ampere, er det feilen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei det er ikke med en ekstra kabel, det er en vanlig kontakt som du har på stømforsyninga som du kobler til. ;)

5826539[/snapback]

 

 

Det er en liten kontakt på skjermkortet ja, men jeg klarer ikke å finne noen kabel som passer inn der.. Er jo et virrvarr av kabler inni boksen :) Skal den komme rett fra strømforsyninga, eller kan den komme fra hovedkortet et sted også?

Lenke til kommentar
rett fra strømforsyningen.. kan være du har fått med en "ekstra kabel", det fikk jeg.. men har en fra strømforsyningen og...

5829029[/snapback]

 

Vi snakker her om det lille to-pins inntaket på skjermkortet ikkesant? Kan virkelig ikke finne noen kabel som passer inn der... Men det kan jo hende de som bugde den har glemt å legge den med.

 

http://www.newegg.com/Product/ShowImage.as...-102-673-05.jpg

 

En sånn kabel som nederst til venstre der kanskje? Ser at den skal følge med på AGP-versjonen, men ikke på PCI express versjonen...??

Endret av LeedsRule
Lenke til kommentar

hmm.. spesiell kabel :p jeg har PCI-E på mitt X1900XT, men det er 6-pin.. og jeg fikk med kabel som jeg nevnte tidligere.. men det som er rart er at vanligvis skal ikke kortet funke uten denne "ekstra" strømmen /= har hatt 2 kort som trengte det, og begge har klikka uten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...