arian88 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hei .... jeg ble kjent med den forum et akkurat nå. det var bare flaks, jeg fikk på noen sider også fant jeg her... jeg visttet ike det fins så bra sider som her.. det var lenge sida som jeg letta etter en side som kan hjelpe meg med programmering av PHP , MySql osv. på Norsk. jeg fant nesten ingen ting. Kansje det var noe men ikke så bra som her as. Hopper at jeg kan finne tingene som jeg lurer på .... Men uvannset takk til de som har hjelpet får å lage her og de som hjelper til andre folk.... :!: ArYaN Endret 27. mars 2006 av arian88 Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Godt å høre at flere blir klar over at dette forumet er knall! PS: Demp smiley-bruken, ellers kommer en morderator og biter deg... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jepp! det er et kjempeforum (dog bedre før i mine eldrende øyner..). Men les retnigslinjer, er fort gjort å få en "smell" om du bryter for mange forumregler (bla. overdrevet bruk av smilefjes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg