d'espresso Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kan noen poste en enkel guide til å levle fort? Jeg er level 3 (straks 4). Jeg vet at man må trene i sine "majore skillz", men har noen noe eksakt? Jeg sover mye. High Elf The Thief Thief Level 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 kos deg heller med spillet du. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 som du sier.. du må trene major skills... ta feks om du har sneak som major, snik deg frem og tilbake bak en fiende som aldri beveger seg, holder du på lenge nok blir det mye levling.. Men som KRA sier, det er mye kjekkere å spille normalt og kose seg med spillet Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Visste ikke helt om jeg skulle lage sånn spoiler greier på denne her men la gå: Hvis du er med i Mages guild og har conjuration som major skill kan du lage deg et spell med bound gauntlets for 1 sec. Så kaster du det og levler evig fort. er vel egentlig ikke noe rart siden du kan gjøre det med spells innen hver skill. Jeg har også laget fire damage på meg selv for å levle destruction. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hva er vitsen? meningen med oblivion er ikke å levle. Alle NPCer og dyr vil også levle når du gjør det, så du tjener ikke på det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En av de raskeste måtene å levle på, er å sette athletics og acrobatics som main skills. Deretter løper og hopper du rundt omkring. Levler med et sinnssykt tempo. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Syns ikke det er like gøt å levle i dette spillet som i Morrowind. Man oppnår jo nesten ingenting med det. Siden monstrene levler sammen med deg blir de jo ivertfall ikke lettere å drepe, men heller mye vanskeligere. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kan noen poste en enkel guide til å levle fort? Jeg er level 3 (straks 4). Jeg vet at man må trene i sine "majore skillz", men har noen noe eksakt? Jeg sover mye. High Elf The Thief Thief Level 3 5814995[/snapback] Heh... Du, det her er ikke WoW. Det er ikke noe poeng i å komme fort opp i høy level, bare spill og ha det kult, du går opp i level fort nok. Og når du går opp i level, går resten av verden opp i level. Så du vil aldri bli noe spesielt mektig i forhold til resten. Sånn som man kunne i f.eks Morrowind. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) I Morrowind var det et stort problem å bli høy level. Spillet ble TOTALT ubalansert, og man ble en slags Gud som kunne drepe hva som helst med 1-2 sverdslag. Syns ikke det ble noe morsomt over tid akkurat. Å skru opp difficulty var ingen vits, det eneste man oppådde var å gi alle enemies mere hitpoints. Så du sto og slo i 20 minutter på en drage uten å ta noe skade selv. Not fun. For å uppe Destruction lagde jeg en minifireball spell med minimal damage og sto og kasta i veggen i timevis. Kjempeartig. Endret 26. mars 2006 av Bitex Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvis du kjører på med høy level i sneaking, security og alchemy kan du få ganske så store fordeler. Silence på sverdet er en drøm mot mages. Høy level på enchanting burde også kunne gi deg svært kraftige våpen. Ellers så er det taktikk under kampene som gjelder. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 En av de raskeste måtene å levle på, er å sette athletics og acrobatics som main skills. Deretter løper og hopper du rundt omkring. Levler med et sinnssykt tempo. 5815106[/snapback] Kan man bytte på dem?? DVS bytte main? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Og til de som lurer på hvorfor jeg vil levle så grådig fort: Jeg vil komme meg til level 10, for da kan jeg få en uknekkbar lockpick!! Jippi!! Level 4!! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Og til de som lurer på hvorfor jeg vil levle så grådig fort: Jeg vil komme meg til level 10, for da kan jeg få en uknekkbar lockpick!!Jippi!! Level 4!! 5815639[/snapback] Hvor har du hørt at du får uknekkbar lockpick ved level 10? Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 en quest som krever at man må være over 10lvl Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Uansett, er det verdt det å rase gjennom spille, bare for å få en ussel lockpick? Selv synes jeg det er litt av sjarmen å se skillen min gå opp Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 T-Solberg sier: Den lockpicken er ikke så jævlig bra, fordi skillen din ikke øker når du bruker den. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Jeg vil ikke si at det går an å "rase gjennom" oblivion ved å levelle fort, iom. at alt skaleres ettersom hvilket lvl du er selv. Man gjør seg vel heller en bjørnetjeneste, iom. at som en sier over meg, spillet blir mye vanskeligere etterhvert som du leveller, samme hvor du drar. Men, over til saken. Jeg vil anbefale deg å gjøre Arenaen, og kjemp deg til toppen der. Masse fights, som resulterer i masse skill-ups Endret 26. mars 2006 av Roy E Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ...men så kan det jo hende at det er noen som vil at det skal være vanskelig, og da er levling en god ting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ...men så kan det jo hende at det er noen som vil at det skal være vanskelig, og da er levling en god ting... 5816532[/snapback] eller å bare stille på vanskelighetsgraden Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Og til de som lurer på hvorfor jeg vil levle så grådig fort: Jeg vil komme meg til level 10, for da kan jeg få en uknekkbar lockpick!!Jippi!! Level 4!! 5815639[/snapback] Hvor har du hørt at du får uknekkbar lockpick ved level 10? 5815786[/snapback] Her kan du lese om den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå