FuJJi Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 (endret) Og det ble en dobbelpost>< Endret 8. april 2006 av FuJJi Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hmm.. Kan iallefall gi et lite tips: Å drepe alle innbyggerne i Imperial City er ikke bra for Fame/Infamy-ration Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Så mer på bounty jeg. Den var jo ikke ekstrem da. :!: Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 har 80 i fame og 3 i infamy..dette har jo også om hvor mye folk vil snakke med deg..så det er digg og være vampyr-listener i DB og 20 i sun-damage så du bare kan bevege deg rundt om natta så du kan drepe folk Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hmm.. Kan iallefall gi et lite tips: Å drepe alle innbyggerne i Imperial City er ikke bra for Fame/Infamy-ration 5890256[/snapback] haha..ja det er jo noe fint med så liten bounty..jeg drepte alle vaktene i anvil og så skulle jeg til havna i anvil..og når jeg kom tilbake igjen så var alle vaktene tilbake..så jeg drepte de også men jeg fikk bare 30 000 i bounty Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Hmm.. Kan iallefall gi et lite tips: Å drepe alle innbyggerne i Imperial City er ikke bra for Fame/Infamy-ration 5890256[/snapback] hva er det du har master skills i? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 jeg har 26 i fame og 24 i infame funker fett det Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 haha..ja det er jo noe fint med så liten bounty..jeg drepte alle vaktene i anvil og så skulle jeg til havna i anvil..og når jeg kom tilbake igjen så var alle vaktene tilbake..så jeg drepte de også men jeg fikk bare 30 000 i bounty 5890661[/snapback] Må drepe litt sivile også da! Er forresten et sinnsykt antall watchmen i Imperial City i forhold til de andre byene. Trodde jeg aldri skulle bli ferdig med å hakke dem ned! Så var det en irriterende dott som rett og slett ikke ville dø (unkillable) som følgte etter meg hele veien. Det morsomme er at jeg har samlet sett 68% reflect damage på grunn av ymse equipment, så hver gang han prøvde seg så endte det med at han besvimte. Er desverre redd for at fyren har pådradd seg seriøse hjerneskader nå! hva er det du har master skills i? 5890667[/snapback] Blade (149), Heavy Armor (100), Security (128) og Alchemy (100). Nærmer meg styggelig i Sneak og Block også nå.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 149 i blade? :O Åssen har du klart det? Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 149 i blade? :O Åssen har du klart det? 5891682[/snapback] Enchantments! "Ring of Blades" +25 "Fists of Fury" +12 (egenkomponerte hansker lagd ved hjelp av en Sigil-Stone) "Kiss of the Night Mother" +2 (usikker på spelling der, bonus man får for å fullføre en viss DB-quest) En eller annen ring som jeg ikke husker navnet på som gir +10.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Hørtes bra ut, hva slags sverd bruker du? Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Alternerer stort sett mellom "Umbra" (Innebygd soultrap!) og "Ebony Blade" som jeg fikk via en eller annen Daedric quest som har 9% Absorb Health og Silence for 10 sec. Genialt å starte med Ebony Blade for å tyne fienden, og skifte over til Umbra for å stjele sjela når fienden har lite HP igjen.. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 Ga fra meg Umbra jeg =/ Men fikk tak i Goldbrand istedenfor, som er omtrent like bra, egentlig litt mere destruktivt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå