Thales Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen som har prøvd 20pin-->24pin PSU adapter ? Jeg har et eldre kabinett, og tenker å få nytt hovedkort. Tenkte at en slik kabel muligens vil spare meg penger for ny strømforsyning.. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 De fungere helt fint, men klarer ikke å levere like stor strøm som en vanlig 24-pin, da adapteret kun splitter de orginale ledningene. Likevel er det ikke noe problem såfremst man ikke har et ekstremt krevende system. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du trenger ikke noe adapter. Du kan plugge en 20-pin PSU i et 24-pin hovedkort. Men ofte er det ikke lurt å bruke gamle strømforsyninger, hvis den gir for lite strøm får du en ustabil PC. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Dette har vel vært oppe en del ganger før (søk). Bruker selv en slik adapter. For å være på den sikre siden tok jeg og skaffet meg en adapter da det var stor usikkerhet rundt om hvor vidt det var trygt med eller uten adapter. Koster ikke allverdens uansett så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå