Vighilicious Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Når jeg skal skrive nå så funker for eksempel ikke a, må kopiere den inn(den funker inni mellom). Også klikker tastene noen ganger så den skriver hundrevis av bokstaver. Når jeg starter maskinen så går den automatisk inn i bios hvis jeg har tastaturet plugget inn, osv. Er det i det noe jeg kan gjøre for å fikse det eller må jeg kjøpe nytt? Forresten så heter tastaturet Logitech Internet Navigator Keyboard SE. Endret 26. mars 2006 av Vighilicious Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Huffda. Har gjort det en gang jeg også, men det va aqua minerale da, tastaturet funka etterpå. Tips: prøv å vaske den helt med vann, og tørk godt etterpå, hvis den funka ikke - så kast den og kjøp seg nytt. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg skrur opp alt og vasker elektronikken også? Pytt pytt var heldigvis ikke det dyreste tastaturet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tar ikkje skade av å skru det frå kvarandre og vaske godt. Ein sånn vask har tastaturet godt av med jamne mellomrom uansett. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Tar ikkje skade av å skru det frå kvarandre og vaske godt. Ein sånn vask har tastaturet godt av med jamne mellomrom uansett. 5815314[/snapback] Ok, da får jeg prøve det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Lite tips: Finn eit bilde av eit tastatur på internett før du demonterer, er litt lettare å ta det før du skrur det opp enn når du berre har mus (så sant du ikkje har fleire maskiner selvfølgelig) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tips : Sjekk printplata, Cola = syre, altså kan du lett etse sund selve printkortet. Hvis banene på printkortet er ødelagt. Så kan du bare kaste det.... Hvis ikke, så er det jo bare å vaske det og tørke det igjen.. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Det var en liten brun flekk på det ene arket. Altså det hadde brent seg, så da kjøper jeg bare nytt! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det jeg gjorde var å ta alt i fra hverandre, og vaske det forså å la det tørke. Funker enda etter 5 år og 3x cola søl. Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe, men jeg kjøper bare nytt. Orker ikke ta det i sammen igjen heller. Når det er brent så er det brent. Tror det blir et Microsoft Natural Ergonomic Keyboard 4000! Det virker digg! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Det jeg gjorde var å ta alt i fra hverandre, og vaske det forså å la det tørke. Funker enda etter 5 år og 3x cola søl. 5816435[/snapback] Hvis du er rask/heldig, så går det fint. Har "redda" 2 tastatur fra coladøden, men, når colaen printbanene, så tar det ikke lang tid før plata er brunsvidd og ødelagt. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Mat og Data-ting har aldri vært en særligg god blanding... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Nei, ingen god kombinasjon. Presterte en gang å søle Cola over tastaturet, men vasket det grundig og det virket. Senere samme dag, klarte jeg nok en gang å gjøre det samme. Da gikk alt til helvete. Endret 3. april 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Amento Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Man skal vel lære av sine feil..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå