Kallimalli Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hej.. Jeg håber at der er en eller annen guru derude som kan hjelpe meg litt ?? problemet er at maskinen slår seg av pludselig og så kan jeg ikke starte den igen eller så starter den i 10 min og slår seg av igen.. til slut kunne den slet ikke starte den bare blinker i power lyset på kabinettet.... prøvede at resette bios og det hjalp i 12 timer så skete det igen... Kan det være batteriet på hovedkortet som er tomt eller kan det være bios som er fucked up ?? Håber at der er en eller anden som kan hjelpe Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hej.. Jeg håber at der er en eller annen guru derude som kan hjelpe meg litt ?? problemet er at maskinen slår seg av pludselig og så kan jeg ikke starte den igen eller så starter den i 10 min og slår seg av igen.. til slut kunne den slet ikke starte den bare blinker i power lyset på kabinettet.... prøvede at resette bios og det hjalp i 12 timer så skete det igen... Kan det være batteriet på hovedkortet som er tomt eller kan det være bios som er fucked up ?? Håber at der er en eller anden som kan hjelpe 5814720[/snapback] mystisk Kan være hk som tok kvelden, men virker kansje som noe annet siden den funker litte gran. Kansje psu er ødelagt? prøv med en annen. hva er specsa for maskinen din? Lenke til kommentar
Kallimalli Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Kan være hk som tok kvelden, men virker kansje som noe annet siden den funker litte gran. Kansje psu er ødelagt? prøv med en annen. hva er specsa for maskinen din? 5814876[/snapback] hk chaintech 9ejl1 apogee p4 2,4 ghz 1024 ram chaintech grafik kort (husker ikke hvilket) 1 x 60gb maxtor 450 watt psu (virker i en annen maskine) win xp sp2 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei og velkommen til forumet! Prøv diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test ivertfall minne, cpu og harddisk. Du kan forsøke med ny BIOS. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Kallimalli Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Hei og velkommen til forumet! Prøv diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Test ivertfall minne, cpu og harddisk. Du kan forsøke med ny BIOS. Hilsen, efikkan. 5817189[/snapback] Det vil jeg prøve... Maskinen har nu kørt i 3 timer ute prob.. men vet ikke når den fusker igjen ?? håber at det ikke sker... Hilsen Bo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå