Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hvordan gjøres dette? si jeg har et magisk sverd som har x mange charges igjen, hvis de brukes opp, hva kan jeg da gjøre for fylle de chargene opp igjen? Edit: Tror jeg burde si ifra hvilket spill det gjelder Endret 27. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
valentino Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Du kan finne en som fyller opp for deg, men det koster litt. Prøv å se i Mages guilds. Det er en som kan gjøre dette for deg i (nesten?) hver guild. Alternativt kan du fikse deg en soulgem med sjel i. Når du har den i Inventoryet kan du tykke på den. Da får du se hvor mange charges du kan fylle med den sjelen og velge hvilken ting du vil lade opp. mvh Valentino Endret 26. mars 2006 av valentino Lenke til kommentar
stengah Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Går det an å fylle opp soulgems med spøkelser man treffer på i feks dungeons? Eller er man nødt til å finne nye ferdigfylte soulgems når dem er brukt opp? Lenke til kommentar
Berengal Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Kast soultrap magien på eit monster og drep det før tida går ut. Har du ein tom soulgem som er stor nok vil det bli fylt opp. Lenke til kommentar
Dobbelmoral Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Umbra's sverd har soultrap også Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Azura's star er meget bra her, en gjenbrukbar soulgem, sammen med umbra sverdet vil den være en killer. Drep et monster med sverdet og lad opp noe fra Azuras star. Har den ikke enda men det skal være en enkel quest i følge strategy guide. Søk etter den i det offisielle forumet Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Umbra's sverd har soultrap også 5819327[/snapback] Er det sverdet med i Oblivion også? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Umbra's sverd har soultrap også 5819327[/snapback] Er det sverdet med i Oblivion også? 5820365[/snapback] Ja, fant det ved en tilfeldighet. *spoiler advarsel* I en ruin sør-vest for Imperial City som heter Vindasel Endret 27. mars 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Umbra's sverd har soultrap også 5819327[/snapback] Er det sverdet med i Oblivion også? 5820365[/snapback] Ja, fant det ved en tilfeldighet. *spoiler advarsel* I en ruin sør-vest for Imperial City som heter Vindasel 5820545[/snapback] hvilket lvl var du når du fant det? Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Tror jeg var level 8 eller 9 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Umbra's sverd har soultrap også 5819327[/snapback] Er det sverdet med i Oblivion også? 5820365[/snapback] Ja, fant det ved en tilfeldighet. *spoiler advarsel* I en ruin sør-vest for Imperial City som heter Vindasel 5820545[/snapback] Det må sjekkes ut Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Azura's star er meget bra her, en gjenbrukbar soulgem, sammen med umbra sverdet vil den være en killer. Drep et monster med sverdet og lad opp noe fra Azuras star. Har den ikke enda men det skal være en enkel quest i følge strategy guide. Søk etter den i det offisielle forumet 5819362[/snapback] Synd den må gis bort for å fullføre mainquest. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Synd den må gis bort for å fullføre mainquest. Den må vel ikke gis bort. Martin godtar hvilken som helst daedric artifact. Jeg ble enig om å gi han en Armor. Dette er det en annen tråd om også der jeg har svart. Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Ja, fant det ved en tilfeldighet. Jeg også Veldig bra sverd, men koster mange skjorter å fylle på "charges". Endret 27. mars 2006 av Silver2k Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Azura's star er meget bra her, en gjenbrukbar soulgem, sammen med umbra sverdet vil den være en killer. Drep et monster med sverdet og lad opp noe fra Azuras star. Har den ikke enda men det skal være en enkel quest i følge strategy guide. Søk etter den i det offisielle forumet 5819362[/snapback] Synd den må gis bort for å fullføre mainquest. 5821565[/snapback] Har hørt at man kan velge, les dette(SPOILER, walktrought for Azuras questen, leses på eget ansvar): 1. You need to get the map location of the Shrine of Azura on you're map, unless you're really good at finding things. In order to get the map location, you need to read "Modern Heritics". It's part of the Main Quest, but I got the map location much sooner than that. 2. Go to the shrine and activate the statue at Dawn or Dusk. Be sure to have some Glow Dust on hand. (If you don't have any, there are a few Will-o-the-Wisps wandering around the area). 3. Azura will give you the quest. Be ready to fight a small cave full of Vampires. 4. Once you've done everything Azura asked, go back to the statue and activate it again. She will give you Azura's Star. ***NOTE*** You DO NOT have to give Martin Azura's Star as part of the Main Quest. ANY Daedric Artifact will do! As a Mage Azura's Star was very important to me, so I went and did Malacath's Quest and gave Martin Volendrung. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Umbra's sverd har soultrap også 5819327[/snapback] Det har jeg fyller opp alle gemsa mine så jeg slipper å tenke på det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) FloppyDisk, du har vel ikke muligheten for å legge opp et bilde av kartet hvor denne ruinen er, leter men finner den ikke, fant Fanacasecul og Fort Virtue. Edit: Glem det, fant stedet Endret 27. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 FloppyDisk, du har vel ikke muligheten for å legge opp et bilde av kartet hvor denne ruinen er, leter men finner den ikke, fant Fanacasecul og Fort Virtue. Edit: Glem det, fant stedet 5821740[/snapback] Trøbel med å banke hu dama som hadde det eller? Der sleit jeg. (døde ikke da, kan vel bare si at jeg fikk god bruk for block ) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) FloppyDisk, du har vel ikke muligheten for å legge opp et bilde av kartet hvor denne ruinen er, leter men finner den ikke, fant Fanacasecul og Fort Virtue. Edit: Glem det, fant stedet 5821740[/snapback] Trøbel med å banke hu dama som hadde det eller? Der sleit jeg. (døde ikke da, kan vel bare si at jeg fikk god bruk for block ) 5821811[/snapback] Skulle hu flame damen ved utsiden ha det? eller er det noe inni? jeg driver værtfall å lister meg igjennom hulen nå... Kansje hu ikke altid dropper? Hvordan i alle dager skal jeg greie å drepe hu? er jo umulig Endret 27. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Du må helt innerst for å finne det, hu som har det har full ebony så vær forberedt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå