Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 At jeg stjal to sverd eller hva jeg skal kalle det. Elven Long Sword og Glass Longsword, snakket med en fyr over xbox live og han sa at jeg kunne gå til en eller annen blacksmith slik at han kan lage sverdene for meg eller noe, det er nemlig to "replica" sverd altså ikke ekte. Derfor kan jeg ikke selge de for noen gull pluss at det står at de har 0 i skade. Så lurte på om noen her vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Disse har jeg funnet og! Hadde vært rått om noen kunne gjøre de ekte! Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har dere prøvd å gå innom noen armorer å prøvd? Mener å huske det var noen slike items i Morrowind og, men tror ikke jeg benyttet dem. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Har hørt at man skal kunne snakke med noen blacksmits eller noe, så kan noe lage de for deg eller lignende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå