Niskivara Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei, jeg skal gi ut min første tegneserie på stort forlag, og siden jeg poster en del på spillforumene her så tenkte jeg å drive litt rekla... ehh.... Jeg mener.... Informere godtfolket. De seks første sidene kan leses ved å trykke på dette bildet: Det skal være sleppefest også. Du er herved invitert(18årsgrense): I tillegg så er det kafèutstilling på Kremm i Bergen og Gloria Flames i Oslo med arbeider basert på tegneserien. Tusj Presenterer: Kim Holm: Dette Er Et Ran kommer i butikkene den tredje april. PS! Til de av dere som poster på spilldelen av forumet.... Det er en god del fine små spillreferanser i serien. Så se nøye etter. Kim. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ser fett ut.. KOmmer det ut i eget blad? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 ser fett ut.. KOmmer det ut i eget blad? 5814480[/snapback] Ja. Eget blad. I salg i diverse Narvesen-kiosker og dagligvarebutikker over det ganske land fra Mandag 3.april. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 skal se nærmere på det men siden jeg er en fattig student kan jeg ikke love at jeg kjøper men lykke til skal du ha Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 må nesten sjekke det ut nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Må vel begynne å lese tegneserier igjenn da kansje Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Har vært så heldig å få ta en sniktitt på dette albumet. Kjempeflott serie, både tegninger og historie. Absolutt verdt å kjøpe, jeg kommer ihvertfall til å skaffe et eksemplar. Gratulerer. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Fattig student her og, men likte det jeg så! Skal prøve å kjøpe så fort jeg får noen gryn. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 sjekker dere legg eller?;P Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 må nesten sjekke det ut nå 5847522[/snapback] Må vel begynne å lese tegneserier igjenn da kansje 5847562[/snapback] Har vært så heldig å få ta en sniktitt på dette albumet.Kjempeflott serie, både tegninger og historie. Absolutt verdt å kjøpe, jeg kommer ihvertfall til å skaffe et eksemplar. Gratulerer. 5847587[/snapback] Dette tror jeg må være de lureste innleggene på internett jeg noensinne har lest. Kjøp, kjøp. Det er i butikkene nå. sjekker dere legg eller?;P 5854561[/snapback] Ehhh.... 18 årsgrense var på sleppefesten, som allerede er over, ikke bladet. Men hvis du vil så kan jeg sjekke både legg og ankel og til og med en albue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå