Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

pc er treig på internett

Anbefalte innlegg

setter opp en egen tråd.. vet tele2 har hatt problemer, og har to pc'er tilkoblet til nettet.. igår var det ustsbilt på begge to.. greit nok.. men idag så ser det ut til og fungere ganske greit.. har helt normal ping i cs, men det som er rart, er att min pc er så treig på internett.. det er ikke brodern sin.. min pc bruker lang tid på å åpne sider, på hans går det med en gang

hva kan det være?? har akkurat fått tilsendt et nytt modem fra tele2, hadde Speedtouch 510i før, har nå 516i

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk nå for all del om det faktisk er et problem med internettforbindelsen før du begynner å bytte ut allverdens rutere osv. Dersom ting faktisk fungerer greit på minst en maskin i huset, så er det jo al grunn til å tro at dt er maskinen din problemet ligger på, og ikke nettforbindelsen.

Ta en hastighetstest på begge maskinene på f.eks. dinside.no får du samme hastighet? Hvis ja, så kan det være spware/malware infeksjoner som gjør at ting føles som det går i sirup på internet.

Har du Internet explorer annbefaler jeg sterkt å prøve firefoxog se om problemet er tilsvarende der.

-Stigma

Lenke til kommentar

modemet ble tilsendt fordi det gamle ikke lenger ville fungere.. ikke fordi pc'n er treig på nett..

har søkt etter spyware/malware, bruker antivirus og firewall.. på hastighets test så får jeg likt på begge pc'ene, ping er også som sagt normal i spill

og ja, bruker firefox

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...