Midnight_walker Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Finnes det et program som gjør at jeg kan se på TV på PC'en? Da tenker jeg ikke på TV-kort greier... Hilsen Simen Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Tvkoo.com er en fin bil. finnes forresten en gigantisk tråd om det programmet her på forumet.. tror den er plasert på programmvare delen. Linker: www.Tvkoo.com www.tvnettet.com www.euchannels.net Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Koster dette noe? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Koster dette noe? 5814759[/snapback] Koster vel noe kalorier å lete frem tråden og laste ned programmet vil jeg tro Programmet er gratis, det. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Jeg vil også anbefale Tvkoo - rett og slett fordi det funker greit, og er gratis. Finnes forresten en stor tråd om dette programmet her på forumet. Tvkoo.com Diskusjonstråd Endret 27. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå