Vrengtpolvott Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei, jeg trenger hjelp med questen i Anvil, som heter Where Spirits Have Lease. Jeg har gjort alt fram til man blir angrepet av spøkelse i det nykjøpte huset, drept dem, tatt skjelett hånden, og lest notatene til den første eieren av huset. Deretter dro jeg til Imperial City og pratet med den forige eier av huset, han som solgte det til meg, og så står det i Quest Loggen at jeg skal overtale han til å bli med tilbake til Anvil, og hjelpe meg å komme inn i det hemmelige rommet i kjelleren, men jeg får han ikke til å bli med han blir bare sutrete når jeg spør han om huset. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Du må få ham til å like deg bedre, enten ved bruk av speechcraft eller bestikkelser Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Har prøvd å gå innpå bribe, men det gikk ikke, var ingenting der inne jeg kunne gjøre. Bug? Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Virker den vanlige "overtalingen" da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå