Gå til innhold

Har Nokia 6280 delt meldingsminne?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurer på om N6280 har delt meldingsminne?

Noen som har testa lyden i mp3 spilleren i forhold til w800/900?? Den kan jo aldri bli så bra??

Hadde w800 hatt d (vet at man kan fjerne denne sperren på w800, men da mister man jo garantien)og 3g så hadde det vert tidenes beste telf!

Endret av beji
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på Series 40 og Symbian er at med symbian så kan man legge inn flere programmer og gjøre mobilen mer personlig på en måte. Man kan f.eks legge inn fjernkotroll til tv og stereoanlegg osv...

Lenke til kommentar

Noen som har testa lyden i mp3 spilleren i forhold til w800/900?? Den kan jo aldri bli så bra??

Hadde w800 hatt d (vet at man kan fjerne denne sperren på w800, men da mister man jo garantien)og 3g så hadde det vert tidenes beste telf!

5814228[/snapback]

Amobil sa jo at 6280 hadde den beste mp3-spilleren de hadde prøvd.

Lenke til kommentar

5814228[/snapback]

Amobil sa jo at 6280 hadde den beste mp3-spilleren de hadde prøvd.

5815236[/snapback]

De sa ikke at 6280 hadde den beste mp3-spilleren de hadde prøvd, men:

Mp3-spilleren til 6280 er en av de bedre vi har vært borti, og det samme gjelder for radiofunksjonen.

Lenke til kommentar

Jeg kan fortelle etter å hatt w800 og nå 6280, at mp3 spilleren er ganske god på begge. w800 har den walkman knappen som er grei, og nokia har den fine funksjonen at låtene blir vist på "desktop" på telefonen. Eneste som var veldig greit på w800 var at den støttet bytte av headset, med egen minijack inngang, genialt!

Men mp3 spilleren på nokia 6280 imponerer, det at telefonen er rask gjør det også til en killer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...