Alexanderdj Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei Jeg har et Creative Audigy 2 ZS kort som er koblet til Logitech 5450 høyttaler settet (det med trådløse bakhøytalere). Jeg ønser å få digital lyd ut fra lydkortet og inn på høytalerne, slik at jeg kan spille av DolbyDigital 5.1 eller DTS lyd. Lydkortet er koblet til høyttaler recieveren fra digital ut og inn på coaxial inngangen, men recieveren sier hele tiden "no digital data". Jeg har prøvd en rekke instillinger samt spillt DVD filmer som støtter lydformatene uten hell. Kjører forøvrig på en Media Center 2005 med Intervideo WinDVD7 som bilde codec (en av 3 sertifiserte codeker til media center). Noen forslag til hva jeg må gjøre? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Kvaster Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har du funnet ut av problemet? Kan du si meg om recieveren autodettekterer lydkilden, om dvd filmen har dolby Digital eller DTS? eller er det slik at man må bytte mellom dolby og dts selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå