icedhazzard Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei ! Jeg har nettop kjøpt meg ny PC. Altså en jeg skal bygge selv. Men det viser seg at den ikke virker så bra. Alt sammen virker UNNTATT det at den ikke sender skjermsignal. Den nekter plent å sende det. Først så trodde jeg bare at det var noe gærent med skjermkorter eller hovedkortet så jeg sendte alt sammen opp til komplett men de fantingen feil og sendte det tilbake. Kan det være at CPUen er ødelagt ? Jeg har også testa flere antall PCI skjermkort ? Mvh Niklas Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 hadde samme problem tidligere.. det viste seg å være PSU'n sin feil! prøv med en annen! Lenke til kommentar
kallenor Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei ! Jeg har nettop kjøpt meg ny PC. Altså en jeg skal bygge selv. Men det viser seg at den ikke virker så bra. Alt sammen virker UNNTATT det at den ikke sender skjermsignal. Den nekter plent å sende det. Først så trodde jeg bare at det var noe gærent med skjermkorter eller hovedkortet så jeg sendte alt sammen opp til komplett men de fantingen feil og sendte det tilbake. Kan det være at CPUen er ødelagt ? Jeg har også testa flere antall PCI skjermkort ? Mvh Niklas 5814154[/snapback] Hva slags skjermkort er det du har? PCI express, eller AGP8x? Du er også sikker på at du har kjøpt et som kompatibelt med systemet? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei! Det enkleste er om du lister opp alle komponentene i pcen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei! Har slitt med lignende problemer i flere uker. Dvs., alt starter men ikke bilde. Dette er hva jeg prøvde: - Nytt minne - To andre skjermkort - CMOS Reset - Nytt hovedkort Ingenting fungerte.. Jeg ga opp.. Da jeg starta maskinen etter to-tre dagers inaktivitet fungerte den plutselig igjen! Men opplever nå sporadiske bluescreener.. Har surfa litt rundt, og ser indikasjoner på at det kan være PSU-feil... Dette også m.t.p. at den plutselig fungerte etter to-tre dager alene? - kanskje PSU-en hadde "falt til ro"? TH Lenke til kommentar
icedhazzard Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Morn ! Jeg har testa 2 CPUer. Men her kommer min PC(virker ikke ): Intel Pentium D 920 2.8GHz Socket 7754 Samsung DVD-brenner SH-W162C IDE Western Digital Caviar SE 250GB SATA2 Sapphire Radeon X800GTO 512MB DDRII, Asus P5LD2 Deluxe, I945P, Socket-775 TwinMOS DDR2 PC4300 1024MB CL4 Dette er bare delvis det jeg har. Men jeg annser dette som det eneste som er nødvendig og nevne. Takker for hjelpen så langt... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Noen skjermkort trenger ekstra tilførsel. Jeg vet ikke om ditt trenger men det kan være feilen. Sjekka med annet skjermkort? gjerne av den svake typen Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Morn ! Jeg har testa 2 CPUer. Men her kommer min PC(virker ikke ): Intel Pentium D 920 2.8GHz Socket 7754 Samsung DVD-brenner SH-W162C IDE Western Digital Caviar SE 250GB SATA2 Sapphire Radeon X800GTO 512MB DDRII, Asus P5LD2 Deluxe, I945P, Socket-775 TwinMOS DDR2 PC4300 1024MB CL4 Dette er bare delvis det jeg har. Men jeg annser dette som det eneste som er nødvendig og nevne. Takker for hjelpen så langt... 5819758[/snapback] Hvor er PSU'en? prøv d han fyren her sa... espennyh Postet i går, 13:46 hadde samme problem tidligere.. det viste seg å være PSU'n sin feil! prøv med en annen! Lenke til kommentar
Smekkis Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg sliter med akkurat samme problemet. Hvilken PSU brukte du da du hadde problemer espennyh? Både jeg og kameraten min som har eksakt samme problem har en Hiper 580W PSU. Skjermkortet er også koblet til to strømkontakter som bruksanvisningen foreskriver, men bare svart skjerm selv om det virker som at alt fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå