Millionas Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har endeli fått min 6280 å tenkte jeg skulle bruke den til blogging.. Men når jeg skal sende et bilde tatt i maks oppløsning så får jeg at filen er for stor til å legge ved i eposten.. Er der noe begrensning på filstørrelse du kan legge ved? Har da nok plass på på internminne.. Å forresten kan man forandre til at epost ol bruker minnekortet til lagringsplass? Lenke til kommentar
Millionas Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 For svare selv da Sendte mail til Nokia og de sa at det var lagt inn begrensning på vedlegg på mailen på 100kb og ingen planer om å utvide det ..Får jo ikke sendt bilde i bra kvalitet da..Lurer på å skifte til n70 eller bare vente til n80 kommer Lenke til kommentar
amigo502 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvor kjøpet du din Nokia 6280 ? Lenke til kommentar
amigo502 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ER det noen som vet hvor i oslo jeg kan kjøpe 6280. Ingen butikker har den. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hvis du ikke får tak i den, kan jeg sende en i postoppkrav fra vår butikk. Vi har mange på lager men ligger langt unna Oslo. Send meg en PM hvis du er interessert. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå