Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Har leta rundt men finner ikke en eneste en. Så lurer på om noen her vet om et sted hvor jeg finner en, evt. hva hun/han heter og hvor han/hun henger mest. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Svarte, jeg fant akkurat en, men husker ikke hvor lol. Sorry skulle nesten skrevet det ned. Skal spille mer etterpå. Skal prøve å huske på å finne ut . Endret 26. mars 2006 av stranden Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 I byen Anvil er det en, men jeg husker selff ikke hva han heter. Mener å huske han hadde "the hunter" i tittelen sin Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) I byen Anvil er det en, men jeg husker selff ikke hva han heter.Mener å huske han hadde "the hunter" i tittelen sin 5814093[/snapback] Jo takk for hjelpen, men det sier meg ikke mye Så ja gjerne kom med en oppdatering hvis dere skulle funnnet ut mer =) Edit: Fant en Pinarus Invetius i Anvil, men seff har jeg ikke nok penger akkurat nå Endret 26. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Damn, jeg fant en jeg også.. TROR det var i Imperial City, men ikke sikker.. Skal være en i 'StalingGrad' også Lenke til kommentar
zilch Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 er en i skingrad, husker ikke navnet på han, men på dagtid jobber han på gården utenfor byn. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 en i bruma også, dame med bue og piler bakpå ryggen Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Noen som vet om det finnes slike master trainere i spillet slik som i Morrowind? Med de kunne man jo trene seg helt opp til man hadde 100 i skill, hvis man fant vedkommende. Synes det var litt teit ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå