Roy E Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Elsker den nøkkelen, øker jo lockpick skillen fordet om jeg bruker den da, trodde ikke det var gikk jeg, har ihvertfall 90 i skill nå, hva er max? 5821330[/snapback] Max er vel 100 som alle andre skills. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Åkei, har prøvd å skaffe meg denne jeg og nå. Men får liksom ikke directions til den shrinen. Kan det være fordi jeg har gjort et quest for henne allerede?? Edit: hvor langs veien befinner denne shrinen seg? venstre eller høyre side? Er den inni en hule? Endret 28. mars 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hvis dere ikke får svaret dere er ute etter og alternativet fortsatt er hvitt, ikke grået ut, så sitter personen på mer info enn han/hun vil ut med. Da er det bare å sette igang med 'minispillet' for å øke personens alignment mot deg. Makser du denne etter noen runder kommer svaret, evt må du bribe litt. Det kommer an på hvor flink man er i Speechcraft. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Ja vet. Jeg herjer vilt på speechcraft greiene :!: . Men jeg fant nå. Måtte bare springe litt rundt i skogen.. Edit: Der fant jeg faktisk enda et quest der du fikk Skeleton Key.. Det var jo litt meningsløst Endret 28. mars 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg får ikke ho dama til å gi meg questet... Må jeg ha gjort ferdig alle de questene sånn at jeg er anbefalt av alle mageguildene? Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Finnes det ingen som helst mulighet å gjøre dette questet før man kommer i level 10? Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Nei, det er jo ikke så altfor hardt og bli lvl 10-.- Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Noce quest.. Hjalp meg å komme videre i spillet errersom jeg har 0 skills innen å trykke på knappene i rett tid. Sliter med Easy locks og har bare klart en average og er lv 13 :| Lockpics var en stor demper. Men hvordan får man opp Alteration skillen ? Den ser bare ut til å synke hver gang jeg kommer i fengsel. Og minimum krever den 25 for å bruke en skill ? Jeg har bare 11. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor langt nord må mann? ligger Shrinen på vegen? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Edit: Der fant jeg faktisk enda et quest der du fikk Skeleton Key.. Det var jo litt meningsløst 5826233[/snapback] Må man være lvl 10 for å ta den?? Hvor fant du det?? Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Skeleton key er genial, men føler det er litt juks å bruke den da man får opp alle låser uansett. Den var nyttig på det questet der man skal få Lex reassigna Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Edit: Der fant jeg faktisk enda et quest der du fikk Skeleton Key.. Det var jo litt meningsløst 5826233[/snapback] Må man være lvl 10 for å ta den?? Hvor fant du det?? 5850142[/snapback] Lenke til kommentar
Longman Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) finner ruinene, men finner ikke Deadra Shrines..... hjelp plz.. EDIT: fant den... den ligger et lite stykke nord for ruinene på høyresiden av veien... men finner ikke noen å prate med nå Endret 11. april 2006 av Longman Lenke til kommentar
aleh Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Det jeg lurer er hvor jeg kan finne "Eye of Nocturnal". Har blitt litt vampyr og det er mulig at jeg har vært litt ond i tilleg så derfor kommer det ca. 20 vakter etter meg i Leyawin. På grunn av det får jeg ikke snakket med noen som helst og spurt om de tyvene. Jeg vet at den er i en "cave" helt sør. Bruk dette kartet. Endret 15. april 2006 av aleh Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) den er ved topal bay ikke så langt unna de utstikkerne på landet der, bare løpe litt rundt omkring der så finner du den Endret 15. april 2006 av Knudre Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 finner ruinene, men finner ikke Deadra Shrines..... hjelp plz.. EDIT: fant den... den ligger et lite stykke nord for ruinene på høyresiden av veien... men finner ikke noen å prate med nå 5906550[/snapback] Du skal prate med shrinet? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 hmm, kan vel altså prøve dette. Men har aldri hatt noe problemer med å pirke låser jeg, knekker max 2 pirker på en very hard. Har 87 i Skill nå. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 • Shrine of Nocturnal Directions: Follow the road heading east out of Leyawiin and when you reach the words “County Kvatch” you’ll see your shrine. Required Offering: None, gives you a quest to complete. Complete it and return. Level Requirement: 10 Reward: The godly Skeleton Key (a lockpick that is not only unbreakable but boosts your security skill by 40) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå