Gå til innhold

TES: Lei av å brekke lockpicks? -Quest- *-SPOILER-*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åkei, har prøvd å skaffe meg denne jeg og nå. Men får liksom ikke directions til den shrinen. Kan det være fordi jeg har gjort et quest for henne allerede??

Edit: hvor langs veien befinner denne shrinen seg? venstre eller høyre side? Er den inni en hule?

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Hvis dere ikke får svaret dere er ute etter og alternativet fortsatt er hvitt, ikke grået ut, så sitter personen på mer info enn han/hun vil ut med. Da er det bare å sette igang med 'minispillet' for å øke personens alignment mot deg. Makser du denne etter noen runder kommer svaret, evt må du bribe litt. Det kommer an på hvor flink man er i Speechcraft.

Lenke til kommentar

Ja vet. Jeg herjer vilt på speechcraft greiene :!: . Men jeg fant nå. Måtte bare springe litt rundt i skogen..

Edit: Der fant jeg faktisk enda et quest der du fikk Skeleton Key.. Det var jo litt meningsløst :dontgetit:

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Noce quest.. Hjalp meg å komme videre i spillet errersom jeg har 0 skills innen å trykke på knappene i rett tid. Sliter med Easy locks og har bare klart en average og er lv 13 :|

Lockpics var en stor demper.

Men hvordan får man opp Alteration skillen ? Den ser bare ut til å synke hver gang jeg kommer i fengsel. Og minimum krever den 25 for å bruke en skill ? Jeg har bare 11.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

finner ruinene, men finner ikke Deadra Shrines..... :(

hjelp plz..

EDIT: fant den... den ligger et lite stykke nord for ruinene på høyresiden av veien...

men finner ikke noen å prate med nå :blush:

Endret av Longman
Lenke til kommentar

Det jeg lurer er hvor jeg kan finne "Eye of Nocturnal". Har blitt litt vampyr og det er mulig at jeg har vært litt ond i tilleg så derfor kommer det ca. 20 vakter etter meg i Leyawin. :)

På grunn av det får jeg ikke snakket med noen som helst og spurt om de tyvene. Jeg vet at den er i en "cave" helt sør.

Bruk dette kartet.

Endret av aleh
Lenke til kommentar

• Shrine of Nocturnal

Directions: Follow the road heading east out of Leyawiin and when you reach the words “County Kvatch” you’ll see your shrine.

Required Offering: None, gives you a quest to complete. Complete it and return.

Level Requirement: 10

Reward: The godly Skeleton Key (a lockpick that is not only unbreakable but boosts your security skill by 40)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...