Januar333 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Har litt problemer med bilen min.. Temperaturen stiger ikke på målern i dashbordet selv om det kommer varm luft ut av varmeapparatet. Før så har jeg hatt små problemer som jeg ikke gadd å se på som: at den små drypp noen dråper kjøleveske slik at jeg måtte etterfylle i blant og at temperaturen på målern i bilen var litt ustabil fikk liksom ikke en stabil temperatur på målern.. Er redd for at motoren blir for varm. (noe jeg trur den er siden den noe unormale varme lufta ifra dysene) Ting jeg trur det er; - Termostat? - Vannet sirkulerer ikke bra nok? - Vannpumpe? - (Sesnor til dashbordet)? Bil opel vectra a 90mod 2.0i 8v Endret 26. mars 2006 av freddy85 Lenke til kommentar
NIGHTCD Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Har litt problemer med bilen min..Temperaturen stiger ikke på målern i dashbordet selv om det kommer varm luft ut av varmeapparatet. Før så har jeg hatt små problemer som jeg ikke gadd å se på som: at den små drypp noen dråper kjøleveske slik at jeg måtte etterfylle i blant og at temperaturen på målern i bilen var litt ustabil fikk liksom ikke en stabil temperatur på målern.. Er redd for at motoren blir for varm. (noe jeg trur den er siden den noe unormale varme lufta ifra dysene) Ting jeg trur det er; - Termostat? - Vannet sirkulerer ikke bra nok? - Vannpumpe? - (Sesnor til dashbordet)? Hei, det kan være at vannpumpen er gåen ,, kjent problem på disse bilene.. PS skift registerreimen sammtidig da det er vannpumpen som er strammer det at temperaturen ikke øker er vel normalt.. har du hatt den på tomgang i 10 - 15 min og sett at den øker? den skal ikke øke med normal kjøring. Bil opel vectra a 90mod 2.0i 8v 5813862[/snapback] Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 var bare den ledningen som hadde brekt ved kabelskoen til målern, så det var en easy fix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå