Simkin Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Skjermkortet: HIS X1900XT når jeg spiller, så blir skjermkortet opptil 90grader varmt.. dette gjelder hvis jeg spiller f.eks militia eller nuke i cs source.. har alt på full grafikk, så fps på militia er rundt 50-60, så skjermkortet jobber tydeligvis ganske mye, for vifta uler å går nesten hele tia.. tempen ser ut til og ikke gå over 90grader, for når vifta starter så går den ned igjen.. kabinettet er et Thermaltake Xsaser Tsunami, men en stor vifte bak, en stor vifte foran (120mm) og en 80mm i døra.. men gjør det noe for skjemkortet i lengden? Endret 26. mars 2006 av Freeman84 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det er ikke så altfor uvanlig at x1900xt/xtx blir opp mot 90c. Men du kan jo feks. prøve å ta av kjøleren, rense for kjølepasta og legge på et nytt lag AS5. På mitt x1800xt var det ganske tjukt lag fra før av. Også er det viktig å stramme skruene til kjøleren hardt, slik at du får god kontakt med kjernen. Det er bare et forslag som er verdt et forsøk mener jeg . Er gjort på under 30min likevel så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå