Nils`n Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Handlevogn Vil dette oppsettet fungere, eller hva? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det ser ut til å passe fint sammen ja. Bare et par tips i forbindelse med priser: Det er mange som oppgraderer fra Venice 3200+ til X2 nå for tiden så det er gode muligheter for å gjøre et kupp på bruktmarkedet. Disse bruker å gå for under tusenlappen. Kjøp heller et geforce 7600GS i stedet for et 6600GT. Det vil gi bedre ytelse, du får lydløs kjøling, to DVI-I porter med dual link-støtte, samt HDCP-støtte. Altså et mye bedre kjøp for ca samme pris. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ser greit ut det oppsettet egentlig..men min mening angående rambrikkene så ville jeg byttet de ut i minnebrikker som Corsair value eller lignende..Just my point of view... Forresten hva skal maskinen brukes til?? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Virker ikke som om noen Webshopper har alle delene, så du skulle kanskje prøve å holde deg til en? Sparer frakt.... Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Virker ikke som om noen Webshopper har alle delene, så du skulle kanskje prøve å holde deg til en?Sparer frakt.... 5813910[/snapback] ? Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 PC'en skal brukes til diverse ting & tang: internett, musikk, nedlasting, MSN ol. Kan jeg ha høyere minnefrekvens enn 400mhz? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 PC'en skal brukes til diverse ting & tang: internett, musikk, nedlasting, MSN ol. Kan jeg ha høyere minnefrekvens enn 400mhz? 5813952[/snapback] Hvis du overklokker så kan du vel det. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Nils'n: Du hadde jo bare satt sammen masse deler i prisguiden, ingen nettbutikker hadde alle delene=du må kjøpe fra flere forskjellge butikker. Dermed blir de sendt i mindre pakker. Poenget er at veldig ofte koster pakkene rundt 100kr. å sende. skal du ha 2 ting, koster det kanskje 140 kr. å sende det som en pakke, eller 2x100 å sende det som to. MAO. er det ofte lurt å kjøpe alt fra 1 eller 2 butikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå